Quote from Guest on 28 February 2011, 13:55Ja, tänk att inte folk förstår bättre än att de springer sig andfådda och svettiga på löpbandet.
http://www.bangkokpost.com/news/health/223661/gym-member-barred-for-running-too-loudly
Vad tycker ni själva om typer som stönar högt och ljudligt och som s
Ja, tänk att inte folk förstår bättre än att de springer sig andfådda och svettiga på löpbandet.
http://www.bangkokpost.com/news/health/223661/gym-member-barred-for-running-too-loudly
Vad tycker ni själva om typer som stönar högt och ljudligt och som s
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 14:05Dags att inrätta en finavdelning på gymmet för dom som inte svettas & stönar.
Dags att inrätta en finavdelning på gymmet för dom som inte svettas & stönar.
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 14:30Lite ironi att det står "vattenfall" på löparens nummerskylt....
Lite ironi att det står "vattenfall" på löparens nummerskylt....
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 14:36Fast det lät ju mer som att det var en kulturkrock än själva den fysiska ansträngningen som gjorde att han blev portad?
Fast det lät ju mer som att det var en kulturkrock än själva den fysiska ansträngningen som gjorde att han blev portad?
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 14:47Så är det för mig med, fast tvärtom! Jag riskerar att bli portad för att det ser ut som om bandet står still fast att jag springer allt jag kan 😉
Så är det för mig med, fast tvärtom! Jag riskerar att bli portad för att det ser ut som om bandet står still fast att jag springer allt jag kan 😉
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 14:48Han hade blivit portad även från min frus gym för där får man bara springa i 30 min om det är kö. Och det är det oftast.
(Kö för att springa??? Ska inte lägga in nån besk pik om gym & löpband här, ska inte, ska-a-a inte *kämpar hårt*;))
Han hade blivit portad även från min frus gym för där får man bara springa i 30 min om det är kö. Och det är det oftast.
(Kö för att springa??? Ska inte lägga in nån besk pik om gym & löpband här, ska inte, ska-a-a inte *kämpar hårt*;))
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 15:33Man kan säga vad man vill om den där Mayeroff, men jag skulle avråda honom från att satsa på en karriär i diplomatiska kåren efter att ha läst hans egen version av gymportningen i Bangkok:
"Actually I am filing a complaint with the OCPB (Office of the Co
Man kan säga vad man vill om den där Mayeroff, men jag skulle avråda honom från att satsa på en karriär i diplomatiska kåren efter att ha läst hans egen version av gymportningen i Bangkok:
"Actually I am filing a complaint with the OCPB (Office of the Co
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 15:47Jag förstår verkligen inte folk som är rädda för att bli svettiga.
Det är väl lite det som är grejen med träning att man ska bli trött och förbättra sig själv, och då måste man plåga sig lite.
Klart som fan man blir svettig!Alla gillar inte Motionsgympa
Jag förstår verkligen inte folk som är rädda för att bli svettiga.
Det är väl lite det som är grejen med träning att man ska bli trött och förbättra sig själv, och då måste man plåga sig lite.
Klart som fan man blir svettig!
Alla gillar inte Motionsgympa
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 16:43Svagt att börja svettas bara för att man springer i 3-minuterstempo i en timme.
Svagt att börja svettas bara för att man springer i 3-minuterstempo i en timme.
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 21:29Ett solklart fall för herrarna Aschberg och Gåde!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Grannfejden
Ett solklart fall för herrarna Aschberg och Gåde!