Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPortad från gymmet
You need to log in to create posts and topics.

Meyeroff startade en diskussion på letsrun.com om det här. Han fick både medhåll och mothugg. Letsrun är visserligen ett modererat forum men med ungefär 50 ggr så högt till tak som Funbeat så känsliga personer ska INTE klicka på den här länken: http://www

Kan man vara mer osmidig? :@

En sköning tycker att det inte finns något som är mer irriterande än högljudda löpare, och detta inkluderar folk som landar platt på foten under tävlingar utomhus.

Hur känslig hörsel kan man ha, och har man inte lite bristande fokus om man, under en tävl

Mayeroffs attityd är ganska lik de löpare Gordon Pirie cyklade med under sin ungdom.

Tyvärr känner jag igen mig själv lite grann och då speciellt mot slutet av långpass då man är RIKTIGT RIKTIGT trött. Bilisterna borde ju se hur långt jag sprungit (!!!)

Vad snällt du uttrycker dig. (H) Åtskilliga gånger när jag sprungit och varit så där superslut har jag tänkt icke så snälla tankar om min omgivning. Ord som "avelskossa med barnvagn", "fläskberg som tar upp hela trottoaren" etc etc har figurerat i mitt hu

Mitt förslag på lösning av detta problem är ett tillägg i lagtexten:

Löpare har alltid företräde.

Ovan inkluderar företräde framför fotgängare, cyklister, mopeter, motorcyklar, bilar; i körbana, korsningar, på trotoar etc.

Enkelt, eller hur?

+1 till Tibor.

Konstigt. Jag får aldrig dessa hat-känslor til mänskligheten under löppass men väl då jag handlar mat i tränga livsmedelsbutiker. Jag tar nog i för lite eller handlar med för lågt blodsocker. Vore kul att vara tankeläsare kl 18:00 i en trång Ica-butik 🙂

+1 på Peter

När jag springer är jag hur lugn (och foglig) som helst, men en trång mataffär kan ge mig spader...

Skum kille den där Mayeroff som blev portad från sitt gym. Han beklagade sig genom att skicka ut pressreleaser och starta en diskussion på letsrun.com men när fler tog parti mot honom än höll med så såg han till att plocka bort tråden (veckans mest diskut