Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 14:37Sjuk värld vi lever i...
Sjuk värld vi lever i...
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 15:03Särskilt sjukt om TÄ, M & undertecknad skulle stöta ihop med varandra samt en Thailändsk Manager som snitslat fel precis innan målgången.
Särskilt sjukt om TÄ, M & undertecknad skulle stöta ihop med varandra samt en Thailändsk Manager som snitslat fel precis innan målgången.
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 15:25Vi ultradistansare är vaccinerade mot att bli upprörda över felmärkta banor och vårt eget felnavigerande. Fast även om man inte ställer till scener så har man förstås inga problem med att hålla sig för skratt. Det är ingen tillfällighet att en av Funbeats
Vi ultradistansare är vaccinerade mot att bli upprörda över felmärkta banor och vårt eget felnavigerande. Fast även om man inte ställer till scener så har man förstås inga problem med att hålla sig för skratt. Det är ingen tillfällighet att en av Funbeats
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 15:51Själv har jag blivit ombedd att sluta springa på löpband i gymavdelningen på Mössebergs kurort då det störde för mycket. Undrar varför man har ett löpband när det inte kan användas att springa på, endast gå tyst. Får jobba lite på ett lättare löpsteg.
Själv har jag blivit ombedd att sluta springa på löpband i gymavdelningen på Mössebergs kurort då det störde för mycket. Undrar varför man har ett löpband när det inte kan användas att springa på, endast gå tyst. Får jobba lite på ett lättare löpsteg.
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 15:57Ursäkta, men va gör folk inomhus på löpband (som - enligt mig som inte kan ett smack om löpning men ändå är berättigad till en åsikt - inte ens är bra för kroppen) när man kan kuta utomhus i den härliga friska luften, höra fågelkvitter och lukta på blommo
Ursäkta, men va gör folk inomhus på löpband (som - enligt mig som inte kan ett smack om löpning men ändå är berättigad till en åsikt - inte ens är bra för kroppen) när man kan kuta utomhus i den härliga friska luften, höra fågelkvitter och lukta på blommo
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 17:39Jag springer på löpband när min dotter är på Mini-SATS, när det är under -10 ute och när jag har annat att göra på gymmet (ex. styrketräning eller pass av något slag).
Han, Maye-vahanuhette, sprang ju inne för att det var för varmt ute.
Jag tycker ocks
Jag springer på löpband när min dotter är på Mini-SATS, när det är under -10 ute och när jag har annat att göra på gymmet (ex. styrketräning eller pass av något slag).
Han, Maye-vahanuhette, sprang ju inne för att det var för varmt ute.
Jag tycker ocks
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 17:46Ja, ok. Det är väl gångbara ursäkter. Jag tänkte nog mer på folket jag ser på mitt gym som springer (eller ännu värre - går!) på löpband inomhus när det är så fint och skönt att vara ute (och bättre för kroppen)! Men men. Folk gör som de vill. 🙂
Ja, ok. Det är väl gångbara ursäkter. Jag tänkte nog mer på folket jag ser på mitt gym som springer (eller ännu värre - går!) på löpband inomhus när det är så fint och skönt att vara ute (och bättre för kroppen)! Men men. Folk gör som de vill. 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 8 March 2011, 17:50Ja, det är nåt jag brukar fundera över med. Att man tar sej till ett gym, byter om och sen ställer sej och går på ett band. Märkligt.
Ja, det är nåt jag brukar fundera över med. Att man tar sej till ett gym, byter om och sen ställer sej och går på ett band. Märkligt.
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 22:43Det tycker jag inte är ett dugg märkligt.
Jag tror det finns betydligt fler personer som tycker det är märkligt att springa alls, helt frivilligt och utan att ha bråttom någonstans...
Det tycker jag inte är ett dugg märkligt.
Jag tror det finns betydligt fler personer som tycker det är märkligt att springa alls, helt frivilligt och utan att ha bråttom någonstans...
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 22:51@Anders, jag skrattar lite här och tänker på den stackaren som svängde höger strax innan målgång för han följde en kamerabil, men alla andra inklusive ny vinnare sprang rakt 75 meter till i mål. Såg en länk här på FB. Tur att det inte var mr M eller Ander
@Anders, jag skrattar lite här och tänker på den stackaren som svängde höger strax innan målgång för han följde en kamerabil, men alla andra inklusive ny vinnare sprang rakt 75 meter till i mål. Såg en länk här på FB. Tur att det inte var mr M eller Ander