Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPortad från gymmet
You need to log in to create posts and topics.

@ Mikael *gilla*

Äsch, jag har hängt för mycket på andra fb..

Tycker nog mr Mayeroff passar in perfekt i Ugglas "IQ"
"för där hjärnan tar slut där tar nävarna vid"

Jag har för mig att hon, enligt hans egen beskrivning, bad att få tala med honom och gav honom en timme när han vägrade. Nja, det låter som en extremt självcentrerad person. I synnerhet som att han inte överhuvud taget reflekterat över att det kanske inte

Om han nu skulle springa mer än en timme? Tycker att det här var två osmidiga parter som rök ihop just för att alla inblandade var klantiga och osmidiga. The Management hade alternativet att välja tillfälle men bjöd istället ett ultimatum. Och se bråk ble

Känner igen det där med rätt och fel tillfälle.

Dåligt markerade lopp kan utlösa reaktioner hos mig som jag inte är ett dugg stolt över.

Jag sprang ett lokalt 14km-lopp för ett par år sedan och låg tvåa efter 12 km. Då delades stigen och den dittills ex

Jag har följt Meyeroff en tid på letsrun.com och ett milt omdöme om honom är väl att han inte är den smidigaste debattören på det forumet, snarare tvärtom. Dessutom häckar han där i främsta syftet att göra reklam för sina energidrycker (www.666energy.com)

Och där gjorde du också reklam för den drycken!

Ja, jag funderade ett tag över det men drog slutsatsen att folk på det här forumet, i likhet med mig själv, nog blir mer avskräckta än lockade av de där dryckerna om man tittar in på hemsidan. Jag har heller inga planer att be att få bli svensk generalage

Ha ha! Sicket miffo! Undrar om någon köper dom där?!

Tja, han har ju 60 återförsäljare bara i NY state.