Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 20:42VAG-glykol ska enbart användas på VAG-verkstäder.
VAG-glykol ska enbart användas på VAG-verkstäder.
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 20:49Tur att det är den blå de serverar på LL.
Tur att det är den blå de serverar på LL.
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 20:49Ja, VAG-glykol är nog särskilt framtagen för att VAG ska kunna ta ut sina hutlösa priser för landets sämsta service.
Ja, VAG-glykol är nog särskilt framtagen för att VAG ska kunna ta ut sina hutlösa priser för landets sämsta service.
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 20:51Fagerlund var en skicklig försäljare
Fagerlund var en skicklig försäljare
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 20:52Ställ inte till det för folk nu med färgerna på glykol. Det går INTE säga med säkerhet vad det är för typ av glykol bara genoma att titta vad det är för färg. Mkt OT på en träningssajt men eftersom det kom upp.
Ställ inte till det för folk nu med färgerna på glykol. Det går INTE säga med säkerhet vad det är för typ av glykol bara genoma att titta vad det är för färg. Mkt OT på en träningssajt men eftersom det kom upp.
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 21:02På tal om det. Vilken fryspunkt har Powerade Blå?
På tal om det. Vilken fryspunkt har Powerade Blå?
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 21:04-42
-42
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 21:14Lite utanför min expertis, men jag tror att alla alkoholer (som glykol) är färglösa, åtminstone de vanliga. Jag har lite svårt att se att det skulle finnas något i dem som skulle kunna ge en färg.
Lite utanför min expertis, men jag tror att alla alkoholer (som glykol) är färglösa, åtminstone de vanliga. Jag har lite svårt att se att det skulle finnas något i dem som skulle kunna ge en färg.
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 08:45Jag har sett färgade ansikten för att ej tala om näsor. 😉
Trott att det ofta berott på C2H5OH intag. 🙂
Jag har sett färgade ansikten för att ej tala om näsor. 😉
Trott att det ofta berott på C2H5OH intag. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 13:49Jaa, eller 2HgCaCaO
Jaa, eller 2HgCaCaO