Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 09:12David: Inte i närheten av hur det blir i munnen av sån där "äckel-gel" om du frågar mig. Men om du tycker det så ta den strax innan en vätskekontroll så kan du skölja ner det med vatten.
David: Inte i närheten av hur det blir i munnen av sån där "äckel-gel" om du frågar mig. Men om du tycker det så ta den strax innan en vätskekontroll så kan du skölja ner det med vatten.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 10:12jo, gelen blir också kladdig men det beror mycket på vilket märke man använder. Jag har hittat en gele jag tycker funkar bra 😀
Ska dock testa nötcremen, den är ju mycket billigare om inte annat 😀
jo, gelen blir också kladdig men det beror mycket på vilket märke man använder. Jag har hittat en gele jag tycker funkar bra 😀
Ska dock testa nötcremen, den är ju mycket billigare om inte annat 😀
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 11:38Å godare! 🙂
Å godare! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 11:39Vilket gel-märke kan du rekommendera David?
Vilket gel-märke kan du rekommendera David?
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 11:46Dextrosol och vatten funkar utmärkt. Det är inte som att det tar hela dagen.
Dextrosol och vatten funkar utmärkt. Det är inte som att det tar hela dagen.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 12:54Mazariner fungerar utmärkt.
Mazariner fungerar utmärkt.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 16:39Kristina, den som funkar bäst för mig är Maxims =)
Har testat ett antal andra också men de var ännu klibbigare i mitt tycke.
Kristina, den som funkar bäst för mig är Maxims =)
Har testat ett antal andra också men de var ännu klibbigare i mitt tycke.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 18:30Absolut David, godare också, men förmodligen lite kladdigare.
Absolut David, godare också, men förmodligen lite kladdigare.
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 16:44I dag fick jag svar från Lidingöloppet angående powerade-pulvret:
"Här kommer lite svar angående Powerade.
Som det ser ut idag så är falskorna med den nya formulan och pulvertet av den gamla. Det innebär att det är en starkare koncentration på pulverbla
I dag fick jag svar från Lidingöloppet angående powerade-pulvret:
"Här kommer lite svar angående Powerade.
Som det ser ut idag så är falskorna med den nya formulan och pulvertet av den gamla. Det innebär att det är en starkare koncentration på pulverbla