Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd för vecka 12
You need to log in to create posts and topics.

Tyckte det var något som saknades, och det är redan tisdag idag!
Jag har nåt mitt månadsmål över promenader, känns skönt. 🙂 Vi tog en mysig tur uppe i sisuspåret idag, valpen fick springa fritt, åh vad hon njöt. Nu sover hon med huvudet på dörrkarmen.. :

Nästa vecka ska jag bosätta mig i Stockholm, ska bli väldigt spännande att se hur der går eller kanske snarare inte går med träningen då... Kommer väl hamna helt vilse nånstans, om jag ens hinner...

Ah! Det är därför ni är så tysta!

Denize är pigg denna vecka märker jag

Pigg är jag visserligen men det är full fart på mig! Fast å andra sidan är det ju inget problem att ni startar snacketråden själv, jag sköter ju åtminstone målen 😉

Satan va jobbigt de är att måla om fusk tegel. Hade glömt hur jobbigt de va att måla överhuvudtaget. Tur mamma kommer o hjälper mig idag

massa träning det jue 😉

Det var precis vad jag tänkte när jag läste det 😉 Och sedan insåg jag att vi har fångat vår andra kille, Pontus! Fast han är väldigt tyst...

Hur går det för er? Här går det väl...framåt i alla fall! Har lyckats fått nån muskelknut i ryggen som går så förbenat ont.. Lyckas inte träna bort den, ska man vila då? Ehh? Kommer nog att få stressa lite för att komm i mål.. Åker till Stockholm på lörda

Jodå det går helt okej! 🙂
Det går att gå uppe i sisuspåret nu, vilket gör det hela mycket roligare, och man behöver heller inte gå överdrivet långt utan man får massa extra träning av att det är kuperat, och uppförsbacke i 10min tills man kommer till spå