Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd för vecka 12
You need to log in to create posts and topics.

Härligt då är vi två Elin! 🙂
Hmm... Är det okej att räkna 4-5h shoping som 90min effektivtid? Jag var väldigt trött, och gick typ 7000 steg. Iofs... 7000steg är ju likvärdigt med 70min promenad, kanske ska ändra till det?

Vad tysta ni har varit denna vecka flickor! Vad har hänt? :O

Ja, jag tycker också det är fruktansvärt tyst här. Det är precis som om alla somnat in...

Nån som vill ta över min målning? ska vara klart tills på måndag. Har mega mycke kvar o min rygg skriker på mig att ja inte ska måla mer 🙁 och pojkvännen är i GBG. Har mycke att göra imorrn. *suckar* Men de blir bra iallfall.

Målning, låter spännande 🙂
Kan du inte göra det i sittande läge eller något? 😮

Jag har haft en ätar dag så imorgon är det nog en riktig långpromenad som får ta mig i mål.

Marie - de funkar bara en liten bit sittandes, bästa är att stå.

Ah, hoppas ryggen lugnar på sig då. Du har ingen som kan massera dig lite då?
Idag är jag hundvakt åt en kompis, hon jobbar. Så vi har 3 hundar här hemma, blir en pers att gå ut och promenera då. 🙂 Men utmaningar är skoj. Blev 70min förut uppe i Sisu, oc

Har haft en tuff vecka. Svårt att klara målet Kan inte gå till jobbet pga mina benhinnor Cycklar istället. Och det går ju aldeles för fort.Svårt att dra till gymmet när det börjar spira i trädgården, Och så skall man golfträna oxå. Vi räknar det som träni

Det är upp till dig själv vad du räknar som träning! 🙂