Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd för vecka 12
You need to log in to create posts and topics.

Då är jag inte ensam kille längre 🙂
Ser fram emot helgen som jag skall ner till Laholm och trampa lite cykel utomhus äntlingen.
Känner mig lite mör efter Söndagens spinningpass på 8 timmar PHHHU
Så det ser lovande ut att jag skall klara mitt mål med god

8 timmar spinning? Hur överlevde du? Jag som tyckte att det 4 timmars spinningpass som jag bokat in mig på var långt...

Jag har klarat av ännu ett pass av Släpa-Hund-Runt-Joggingspåret

(Tror jag ska be Olle lägga till det som en aktivitet)

8 h spinning! Vilken bedrift 😉 Ja, du slipper iaf vara ensam kille... Om han nu sätter ett mål och inte bara sitter och tjuvkikar på vad vi snackar om 😉

Heehe... Shit, varför körde du spinning 8h? Det var väl inte vasalopp nu? 😮 Tiden är inte riktigt på min sida, har dålig koll på vad som är när. 🙂

Fick 105+45min promenad idag... 🙂 Alldeles lagomt. Lite trött är jag. 🙂 Somnar jag förhoppningsvis gott

Det var christer från HCK Hisingens cykel klub som tyckte det kunde vara en bra avslutning på spinningen av köra ett 8 timmarspass.
Dom var 5 ledare som delade upp på 1,5 timmes pass och varje gång det var byte så klev vi av cyklarna för att fylla på med

Så nu har jag skottat mig i mål.. .:) Skottat och krattat grus idag igen. Fick i alla fall sällskap under första passet idag. 🙂

Shit! åtta timmar! då ska man vara en riktigt cyckelnörd. Kunde du gå dagen efter?

Blä vilket värdelöst spinningpass det blev idag =( Allt var bara fel! Jag vet inte om jag tyckte ledaren var hundraprocentig men framförallt var musiken inte min smak och lite för långsam.. Till det hade jag en dålig cykel som hade för högt motstånd från

Tjoho, jag är i mål! Redan...