Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 09:04Mats: BILD:http://www.freigeister-forum.de/smilies/love/hb.gif
Jenny: och vad vet du om det?? 😉
Micke: Huh? *minst lika blond*
Mats: BILD:http://www.freigeister-forum.de/smilies/love/hb.gif
Jenny: och vad vet du om det?? 😉
Micke: Huh? *minst lika blond*
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 09:07Anna >> Ja du var ju arg ......*pekar uppåt*
Anna >> Ja du var ju arg ......*pekar uppåt*
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 09:09Ja, såklart! Jag levererade ju en godtagbar anledning ocksa! 😉
Ja, såklart! Jag levererade ju en godtagbar anledning ocksa! 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 09:17Anna: mitt lillfinger har sällan fel. Så jag är 99% säker... 😉
Anna: mitt lillfinger har sällan fel. Så jag är 99% säker... 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 09:20Anna >> oki ..bara min hjärna som är lika trögstartad som en ford från "year one" 🙂
Anna >> oki ..bara min hjärna som är lika trögstartad som en ford från "year one" 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 09:21Jenny: Hmmm, ok, känner mig genast lugnare! 😉
Edit: adressering
Jenny: Hmmm, ok, känner mig genast lugnare! 😉
Edit: adressering
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:09Jasså är det nu man borde presentera sig på riktigt? Räckte det inte med att jag dunsade ner här i början av tråden? Min presentation i singelforumet tog ju Mats hand om så jag tänker nog inte göra någon egen här heller. 😀
Jasså är det nu man borde presentera sig på riktigt? Räckte det inte med att jag dunsade ner här i början av tråden? Min presentation i singelforumet tog ju Mats hand om så jag tänker nog inte göra någon egen här heller. 😀
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:17Jag kan skriva en ny åt dig, men då kommer du heta snusk-Elin. Det hette du inte när jag skrev din förra presentation. 😀
Jag kan skriva en ny åt dig, men då kommer du heta snusk-Elin. Det hette du inte när jag skrev din förra presentation. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2010, 11:18Gört Mats!
Gört Mats!
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:19Gjorde jag inte?
Heter det familjen här så måste det vara barntillåtet så jag tänker abdikera från snusk-positionen. 😉
Gjorde jag inte?
Heter det familjen här så måste det vara barntillåtet så jag tänker abdikera från snusk-positionen. 😉