Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 12:27Men den är väl inte snuskig?
Men den är väl inte snuskig?
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 12:53Nej. Jag säger ju att jag har lagt av med det där. 😉
Nej. Jag säger ju att jag har lagt av med det där. 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 13:10Rrrriiiiiight... 😉 *funderar på om jag ska fråga Fredrik om det stämmer eller inte*
Rrrriiiiiight... 😉 *funderar på om jag ska fråga Fredrik om det stämmer eller inte*
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 13:12Hehe, gör det du. *nicka*
Hehe, gör det du. *nicka*
Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2010, 13:41Mats, jag har aldrig påstådd att Solna ligger i Stockholm. Solna är en egen kommun.
Det du tänker på är att AIK är ett Solnalag, även om en del försöker få det till ett Stockholmslag.
Mats, jag har aldrig påstådd att Solna ligger i Stockholm. Solna är en egen kommun.
Det du tänker på är att AIK är ett Solnalag, även om en del försöker få det till ett Stockholmslag.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 16:59Bruse, det har du ju faktiskt rätt i... 🙂
Bruse, det har du ju faktiskt rätt i... 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 17:01Jag har blivit ombedd att presentera en kvinna som inte b-e-h-ö-v-e-r någon närmare presentation egentligen. Där får man för att man inte presenterar sig själv ordentligt… 😉
Det här är allas våran Sessa. Det är tack vare henne som vi alla sitter här inn
Jag har blivit ombedd att presentera en kvinna som inte b-e-h-ö-v-e-r någon närmare presentation egentligen. Där får man för att man inte presenterar sig själv ordentligt… 😉
Det här är allas våran Sessa. Det är tack vare henne som vi alla sitter här inn
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 17:53Mats: Klockrent. Du får jobbet som presentatör. Jessie tog ju det som sammanfattare (hörru Jessie, du får dubbelposta så vi kan läsa också 😉 vi vill ju veta vad som försiggår i singelforumet ocksa...)
(t+)
Edit: nu har jag läst och kommit fram till att
Mats: Klockrent. Du får jobbet som presentatör. Jessie tog ju det som sammanfattare (hörru Jessie, du får dubbelposta så vi kan läsa också 😉 vi vill ju veta vad som försiggår i singelforumet ocksa...)
(t+)
Edit: nu har jag läst och kommit fram till att
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 18:13Får väl passa på att presentera mig också. Jag har inte hunnit läsa ett smack i den här gruppen då jag jobbat lite för mycket, men har i alla fall kommit så långt att jag läst igenom spelreglerna här.
Jag är 30 år gammal, uppvuxen i Härnösand, har bott n
Får väl passa på att presentera mig också. Jag har inte hunnit läsa ett smack i den här gruppen då jag jobbat lite för mycket, men har i alla fall kommit så långt att jag läst igenom spelreglerna här.
Jag är 30 år gammal, uppvuxen i Härnösand, har bott n
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 18:51Mats: Godkänd! Men jag vill bara stryka under att det omtalade fallet skedde under tiden då för länge länge sen när jag studerade första gången uppe i norrskenslandet uppe på LTU i Luuuulää. Dessutom är jag tacksam för att du inte tog upp att jag kan dämm
Mats: Godkänd! Men jag vill bara stryka under att det omtalade fallet skedde under tiden då för länge länge sen när jag studerade första gången uppe i norrskenslandet uppe på LTU i Luuuulää. Dessutom är jag tacksam för att du inte tog upp att jag kan dämm