Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 19:17Sessan: Ninjat och editerat och jag skulle aaaaaaldrig få för mig att berätta att du kan dämma folk i backen och hålla fast dem... :D(t+)
*tar upp megafonen*
SESSAN KAN DÄMMA FOLK I BACKEN OCH HÅLLA FAST DEM! (Och hon gör det antagligen i ett par sjuk
Sessan: Ninjat och editerat och jag skulle aaaaaaldrig få för mig att berätta att du kan dämma folk i backen och hålla fast dem... :D(t+)
*tar upp megafonen*
SESSAN KAN DÄMMA FOLK I BACKEN OCH HÅLLA FAST DEM! (Och hon gör det antagligen i ett par sjuk
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 20:01😀 Bra som vanligt Mats, Nu får du i uppgift attt göra en riktig press om mig med.
😀 Bra som vanligt Mats, Nu får du i uppgift attt göra en riktig press om mig med.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 20:14OCH MIG MATS 😀
OCH MIG MATS 😀
Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2010, 20:21Finns det kölappar?
Finns det kölappar?
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 20:22Inte trängas nu Bruse 😉
Först Lucas sen Yvonne (H:)
Inte trängas nu Bruse 😉
Först Lucas sen Yvonne (H:)
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 20:25Mats har precis fått hedersjobbet som presentationsskrivare, precis som Jessie har fått Sammanfattningsskrivandet på sitt bord 🙂 finns det några mer jobb att dela ut?
Mats har precis fått hedersjobbet som presentationsskrivare, precis som Jessie har fått Sammanfattningsskrivandet på sitt bord 🙂 finns det några mer jobb att dela ut?
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 20:41Hmm... Jag är ju inte hundra på att jag tänker ta det jobbet, jag trivs ju ganska bra på min position som hovspammare... 😉
(Dessutom är det skiiiitjobbigt att skriva presentationer om folk. BILD:http://www.freigeister-forum.de/smilies//Schock.gif)
Jag
Hmm... Jag är ju inte hundra på att jag tänker ta det jobbet, jag trivs ju ganska bra på min position som hovspammare... 😉
(Dessutom är det skiiiitjobbigt att skriva presentationer om folk. BILD:http://www.freigeister-forum.de/smilies//Schock.gif)
Jag
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 20:44😀 inget att tveka på Mats 😉
😀 inget att tveka på Mats 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 20:55Mats. Har du mediterat klart än? 😉
Mats. Har du mediterat klart än? 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 21:05*funderar på on det är en bra eller dålig ide att ta en kölapp till presentationsskrivaren*
😉
*funderar på on det är en bra eller dålig ide att ta en kölapp till presentationsskrivaren*
😉