Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 21:08Anna, ju fler som står i kö dessto bättre 😀
Anna, ju fler som står i kö dessto bättre 😀
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 21:11Jamen Lucas. Det kan ju vara så att presentationsskrivaren aka. hovspammaren vet lite för mycket om mig (H)
Jamen Lucas. Det kan ju vara så att presentationsskrivaren aka. hovspammaren vet lite för mycket om mig (H)
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 21:12Men Anna: jag tror inte han lägger ut sådan saker som inte borde komma ut 😉
Men Anna: jag tror inte han lägger ut sådan saker som inte borde komma ut 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 22:29Jag är iaf smart nog att INTE be Mats om att han ska skriva min presentation. *upplyser om med ett stort flin*
Jag är iaf smart nog att INTE be Mats om att han ska skriva min presentation. *upplyser om med ett stort flin*
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 14:55Hej!!!!!
Satt o smygläste lite i singelgruppens utträdegrupp o upptäkte då att det bildats en ny grupp!! får man vara med????? har varit sååååå tråkigt utan Funbeatchatterna.... mannen i mitt liv bor ju så långt borta så vi ses ju bara på helgerna 🙁 så
Hej!!!!!
Satt o smygläste lite i singelgruppens utträdegrupp o upptäkte då att det bildats en ny grupp!! får man vara med????? har varit sååååå tråkigt utan Funbeatchatterna.... mannen i mitt liv bor ju så långt borta så vi ses ju bara på helgerna 🙁 så
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 15:46Hej Johan heter jag 37 år Bor i helsingborg.
Fick skyndsamt bege mig in här i presentationstråden efter starka påtryckningar ifrån Sessan 🙂 .
Hur som helst, är ganska nykommen i gruppen, lite mer aktiv i singelforumet.
Tränar så mycket jag kan , mesta
Hej Johan heter jag 37 år Bor i helsingborg.
Fick skyndsamt bege mig in här i presentationstråden efter starka påtryckningar ifrån Sessan 🙂 .
Hur som helst, är ganska nykommen i gruppen, lite mer aktiv i singelforumet.
Tränar så mycket jag kan , mesta
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 18:07Welcome to the DARK side Johan 😉
Sabina, bara en snabb presentation så kan du få vara med också 😉 Äh, självklart får de som känner sig som familjemedlem och som presentera sig vara med 😀
Welcome to the DARK side Johan 😉
Sabina, bara en snabb presentation så kan du få vara med också 😉 Äh, självklart får de som känner sig som familjemedlem och som presentera sig vara med 😀
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 18:19Sabina... 32 år, jobbar på förskola heltid! Har kille sen en KORT tid tillbaka och är kär o galen som bara den.. han är mannen i mitt liv känns det som!!
Annars tränar jag så ofta jag kan.. spinning, bodycombat o bodyattac.. men idag ahr jag ont i halsen
Sabina... 32 år, jobbar på förskola heltid! Har kille sen en KORT tid tillbaka och är kär o galen som bara den.. han är mannen i mitt liv känns det som!!
Annars tränar jag så ofta jag kan.. spinning, bodycombat o bodyattac.. men idag ahr jag ont i halsen
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 18:22Välkommen!!!! 😀
Välkommen!!!! 😀
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 18:44Tack!! 🙂
Tack!! 🙂