Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 20:24😀 bra där Anna
😀 bra där Anna
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 18:17Hahaha Anna... han blev tillfälligt döv på ena örat 😉
o Lucas.... tack ändå 😉
Hahaha Anna... han blev tillfälligt döv på ena örat 😉
o Lucas.... tack ändå 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 18:19😀 (t+)
😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 21:02Eeeh.. Hej hej.
Jag vill inte bryta mot reglerna de första jag gör så jag börjar med att presentera mej.
Carro -26 år, har ganska precis flyttat till Malmö (oj, tiden går fort de var visst 7 månader sedan!)
Fick jobb I malmö som brandman, och hade ver
Eeeh.. Hej hej.
Jag vill inte bryta mot reglerna de första jag gör så jag börjar med att presentera mej.
Carro -26 år, har ganska precis flyttat till Malmö (oj, tiden går fort de var visst 7 månader sedan!)
Fick jobb I malmö som brandman, och hade ver
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 21:15välkommen carro!!!
välkommen carro!!!
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 21:27Åh tack 🙂
Åh tack 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 01:00välkommen Carro.
välkommen Carro.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:14Goder Morgon och välkommen Carro !
Goder Morgon och välkommen Carro !
Quote from ellen olsson on 8 May 2010, 09:16Välkommen!
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 13:31Carro: Oj, låter fasen inte lätt med alla utspridda på det där viset... Jag saknar min familj ofta också och önskar att jag kunde mer "vardags-träffa" dom. De bor ca 18 mil ifrån mig... Inte så farligt i jämförelse med din... Men en stor styrkekram från m
Carro: Oj, låter fasen inte lätt med alla utspridda på det där viset... Jag saknar min familj ofta också och önskar att jag kunde mer "vardags-träffa" dom. De bor ca 18 mil ifrån mig... Inte så farligt i jämförelse med din... Men en stor styrkekram från m