Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 17:59Sofie: Egentligen vet jag inte om de spelar så stor roll om de är 18 mil eller 130, man saknar ju ändå det där att bara "kunna går över" å de gör man ju inte gärna så ofta om man bor 18 mil bort heller 🙂 Klart de är ju billigare att åka å hälsa på i ofs
Sofie: Egentligen vet jag inte om de spelar så stor roll om de är 18 mil eller 130, man saknar ju ändå det där att bara "kunna går över" å de gör man ju inte gärna så ofta om man bor 18 mil bort heller 🙂 Klart de är ju billigare att åka å hälsa på i ofs
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2010, 18:12Det är ju rätt korkat att börja dejta nån 55 mil bort, det är ju lite för långt för att cykla på en dag. Men är hon Mumsig så är hon! (L)
Det är ju rätt korkat att börja dejta nån 55 mil bort, det är ju lite för långt för att cykla på en dag. Men är hon Mumsig så är hon! (L)
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2010, 18:18Det går en 40-milare idag, najs väder va? Men jag måste bli snabbare, annars skulle 40 mil med min fart ta 24 timmar, baserat på vad jag cyklade de 30 milen på.
Så framåt hösten kanske både 40 och 60 mil blir av. Då kan jag officiellt kalla mig superrand
Det går en 40-milare idag, najs väder va? Men jag måste bli snabbare, annars skulle 40 mil med min fart ta 24 timmar, baserat på vad jag cyklade de 30 milen på.
Så framåt hösten kanske både 40 och 60 mil blir av. Då kan jag officiellt kalla mig superrand
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 18:30Åh, Bruse då kan du ju cykla varje gång du ska hälsa på henne i så fall. Vilken miljövänlig själ 🙂
Åh, Bruse då kan du ju cykla varje gång du ska hälsa på henne i så fall. Vilken miljövänlig själ 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2010, 18:32Men det lär ta tre dar om jag ska orka hem sen.
Men det lär ta tre dar om jag ska orka hem sen.
Quote from ellen olsson on 8 May 2010, 18:33Tricket kallas "massage". 😀
Tricket kallas "massage". 😀
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2010, 18:36Så jag kan få massage var 20 mil typ?
Så jag kan få massage var 20 mil typ?
Quote from ellen olsson on 8 May 2010, 18:38Räcker det inte med var 55:e? 😉
Räcker det inte med var 55:e? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2010, 18:39Vem masserar mig när jag är tebax hemma? Någon!
Vem masserar mig när jag är tebax hemma? Någon!
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 19:47Efter påtryckningar från forumkanslern så ska jag nu presentera mig;
Hej,
jag heter Hans (kallas Hasse), jag har varit spiknykter nu i en vecka
whoooohoooooo
😀
Efter påtryckningar från forumkanslern så ska jag nu presentera mig;
Hej,
jag heter Hans (kallas Hasse), jag har varit spiknykter nu i en vecka
whoooohoooooo
😀