Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 23:43Welcome Hans to the dark side of funbeat. The place where nothing seems to be as it should been 😉
Welcome Hans to the dark side of funbeat. The place where nothing seems to be as it should been 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 23:48Det tackar jag för mästerfotografen.
🙂
Det tackar jag för mästerfotografen.
🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 22:22Får man vara med här? 😀
Jag har ju barn så rent tekniskt har jag familj. 😉
Får man vara med här? 😀
Jag har ju barn så rent tekniskt har jag familj. 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 22:29Klart du får vara med, välkommen! Berätta en sväng om dig själv vettja! 😉
Klart du får vara med, välkommen! Berätta en sväng om dig själv vettja! 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 22:40Nu fick jag akut prestationsångest. (#)
Jag är så tråkig så jag klipper in min presentation från Singelgruppen. Annars kan jag sitta här hela natten och fila på en presentation. (åh, vad jag vill ha en rodna-gubbe)
"Jag är 174 cm lång, dricker alldeles
Nu fick jag akut prestationsångest. (#)
Jag är så tråkig så jag klipper in min presentation från Singelgruppen. Annars kan jag sitta här hela natten och fila på en presentation. (åh, vad jag vill ha en rodna-gubbe)
"Jag är 174 cm lång, dricker alldeles
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 22:42Nina: Välkommen in i familjen! (L)
Nina: Välkommen in i familjen! (L)
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 22:44Tackar! 😀
Tackar! 😀
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 23:37Välkommen Nina! Min våg är typ minst lika trasig, den visade häromdagen att jag hade 14% fett å 47.8 kg muskler. hehe, Jag tror om jag ska vara ärlig att de snarare är tvärt om. 14 kg muskler 47.8 % fett! Inte ok 🙂
Välkommen Nina! Min våg är typ minst lika trasig, den visade häromdagen att jag hade 14% fett å 47.8 kg muskler. hehe, Jag tror om jag ska vara ärlig att de snarare är tvärt om. 14 kg muskler 47.8 % fett! Inte ok 🙂
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 07:33Nina; Klart vi blir nyfikna på dina frukostvanor när du skriver på det sättet.
Berätta för oss, snälla...
Nina; Klart vi blir nyfikna på dina frukostvanor när du skriver på det sättet.
Berätta för oss, snälla...
Quote from Rasmus Olsson on 21 May 2010, 08:15Carro, du ser ju såååå fet ut. Jojo.... har alal kvinnor sånadär speglar från roliga huset?
Carro, du ser ju såååå fet ut. Jojo.... har alal kvinnor sånadär speglar från roliga huset?