Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 08:18Vet du Bruse, jag hade en spegel som på riktigt inte visade rätt. Jag köpte den på Myrorna och hade den i åratal innan jag upptäckte att den gjorde mig SMALARE!! Döm om min frustration när jag upptäckte det. (#)
Vet du Bruse, jag hade en spegel som på riktigt inte visade rätt. Jag köpte den på Myrorna och hade den i åratal innan jag upptäckte att den gjorde mig SMALARE!! Döm om min frustration när jag upptäckte det. (#)
Quote from Rasmus Olsson on 21 May 2010, 08:22Men Nina, det var ju en myrspegel du köpte!
Men Nina, det var ju en myrspegel du köpte!
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 08:26Hahaha!!! Ja, och jag blev liten som en myra. (H)
Hahaha!!! Ja, och jag blev liten som en myra. (H)
Quote from Rasmus Olsson on 21 May 2010, 08:27Bara du inte blev en pissmyra. Men då kommer cykelbyxor väl till hands...
Bara du inte blev en pissmyra. Men då kommer cykelbyxor väl till hands...
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 08:46Man kan aldrig vara helt säker med mig... (H)
Man kan aldrig vara helt säker med mig... (H)
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 08:49hahaha Nina de var verkligen den roligaste spegeln jag hört om på länge. 🙂
hahaha Nina de var verkligen den roligaste spegeln jag hört om på länge. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 09:09Carro, du vet när man står i profil och suger in magen, tittar sig i spegeln och nickar lite belåtet. Fan, jag ser rätt bra ut ändå.
Sen kommer man till jobbet och råkar se sin ändalykt i den stooora spegeln på den allmänna toaletten som jag aldrig går i
Carro, du vet när man står i profil och suger in magen, tittar sig i spegeln och nickar lite belåtet. Fan, jag ser rätt bra ut ändå.
Sen kommer man till jobbet och råkar se sin ändalykt i den stooora spegeln på den allmänna toaletten som jag aldrig går i
Quote from Rasmus Olsson on 21 May 2010, 09:11Det skulle vara förbjudet att ha speglar i närheten av kvinnor. Er självkänsla skulle vara så mycket bättre utan dom.
Det skulle vara förbjudet att ha speglar i närheten av kvinnor. Er självkänsla skulle vara så mycket bättre utan dom.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 09:20Nu har ju jag slutat med sådana aktiviteter, men förr när jag idkade intimt umgänge med män, råkade jag ut för en ofördelaktig syn. Jag har speglar på mina garderober i sovrummet och lyckades se min hängande mage i spegeln. Högst avtändande. Det intima um
Nu har ju jag slutat med sådana aktiviteter, men förr när jag idkade intimt umgänge med män, råkade jag ut för en ofördelaktig syn. Jag har speglar på mina garderober i sovrummet och lyckades se min hängande mage i spegeln. Högst avtändande. Det intima um
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 09:24hehe, Nina de var verkligen ett misstag å ha en spegel där 😉
hehe, Nina de var verkligen ett misstag å ha en spegel där 😉