Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 10:21🙂 Inte så mycket verkstad på mig heller alltid.
🙂 Inte så mycket verkstad på mig heller alltid.
Quote from Rasmus Olsson on 21 May 2010, 10:33Här är det med verk än stad. Statligt verk.
Här är det med verk än stad. Statligt verk.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 10:34Här är det ingen värk men snart väldigt mycket mer stad.
Här är det ingen värk men snart väldigt mycket mer stad.
Quote from Rasmus Olsson on 21 May 2010, 10:35(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 19:28Haha, ja livet vore lättare utan speglar; det är ett som är säkert! 😉
Haha, ja livet vore lättare utan speglar; det är ett som är säkert! 😉
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 19:31Eller så kan man göra som jag och bara strunta i att titta i dem i onödan. 😉
Eller så kan man göra som jag och bara strunta i att titta i dem i onödan. 😉
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 19:34Jag blir glad varenda gång jag kollar i spegeln! 🙂
Jag blir glad varenda gång jag kollar i spegeln! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 19:47Okej, ska kanske editera mitt inlägg. För livet hade VARIT lättare utan speglar. Nu är det mer angenämt i alla fall... 🙂 Speciellt om min älskling står bakom mig 😉
Okej, ska kanske editera mitt inlägg. För livet hade VARIT lättare utan speglar. Nu är det mer angenämt i alla fall... 🙂 Speciellt om min älskling står bakom mig 😉
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 11:21men va fan, måste man vara snygg(?!) nu också för att få till det? Jag som trodde att det räckte med humor, ett öppet sinne och en riktigt stor plånbok.
mamma mia, alla dessa krav.
men va fan, måste man vara snygg(?!) nu också för att få till det? Jag som trodde att det räckte med humor, ett öppet sinne och en riktigt stor plånbok.
mamma mia, alla dessa krav.
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 12:23Håkan: Man måste ju vara perfekt! Så det räcker absolut inte med att vara snygg + det du räknade upp, listan på hur man ska vara är oändlig...
Håkan: Man måste ju vara perfekt! Så det räcker absolut inte med att vara snygg + det du räknade upp, listan på hur man ska vara är oändlig...