Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 14:19Det kommer att gå alldeles utmärkt (t+). Jag tål att slås på, men jag slår aldrig tillbaka :-).
Det kommer att gå alldeles utmärkt (t+). Jag tål att slås på, men jag slår aldrig tillbaka :-).
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 14:20Bengt: Vem har sagt något om att slåss? 😉
Bengt: Vem har sagt något om att slåss? 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 14:29Ursäkta! En associationsbana som spårade ur: Kenny - kickboxning - The Nutcracker - ta hand om - hårdhänt - osv ;).
Ursäkta! En associationsbana som spårade ur: Kenny - kickboxning - The Nutcracker - ta hand om - hårdhänt - osv ;).
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 14:37Men Bengt... Jag har ju slutat med det där... Hur många gånger ska jag behöva säga det? (L) 🙂
Men Bengt... Jag har ju slutat med det där... Hur många gånger ska jag behöva säga det? (L) 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 19:39Välkommen Bengt 🙂
Välkommen Bengt 🙂
Quote from ellen olsson on 27 May 2010, 00:20Välkomna alla nya! 🙂
Välkomna alla nya! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 00:24Hmmm... inser att jag inte har presenterat mig här. Men ni vet ju det mesta redan. Lila hybrid, ROSA tröja och SVARTA strumpor. Men jag rakar benen. 😉
Hmmm... inser att jag inte har presenterat mig här. Men ni vet ju det mesta redan. Lila hybrid, ROSA tröja och SVARTA strumpor. Men jag rakar benen. 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 07:17Maria, jag har sett bilderna. Du är dötjusig! (H:)
(Sen tycker jag nog inte cykeln ser så värst lila ut, men det är säkert fotografens fel ;))
Maria, jag har sett bilderna. Du är dötjusig! (H:)
(Sen tycker jag nog inte cykeln ser så värst lila ut, men det är säkert fotografens fel ;))
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 21:10oj, jag har ju glömt att presentera Otto (eller O2T2) för la familia! Här är han i alla fall, 20 år ung, stor, blå och tüschk. I morgon får han köra till Göttlabåårrjj för jag ska på bröllop på lördag.
Otto gillar fri fart, öppna vidder och stark dricka i
oj, jag har ju glömt att presentera Otto (eller O2T2) för la familia! Här är han i alla fall, 20 år ung, stor, blå och tüschk. I morgon får han köra till Göttlabåårrjj för jag ska på bröllop på lördag.
Otto gillar fri fart, öppna vidder och stark dricka i
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 21:19Hehe, varmt välkommen Otto! 🙂
Hehe, varmt välkommen Otto! 🙂