Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 12:27Haha! Jepp, perfektion är det enda som duger vettu! 😉
Haha! Jepp, perfektion är det enda som duger vettu! 😉
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 18:53Själv letar jag bara efter någon som är lika perfekt som jag. Inte fullt så oöverstigliga krav som somliga andra här inne alltså. *skrattar*
Själv letar jag bara efter någon som är lika perfekt som jag. Inte fullt så oöverstigliga krav som somliga andra här inne alltså. *skrattar*
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 13:48Hm, har blivit inbjuden till en familj. Vet inte av vem men tackar ödmjukast ändå. Och familj har jag ju ingen så det här verkar trevligt.
Jahaja, det är hit många kända ansikten har flyktat, ännu trevligare.
Själv förknippas jag med stora lungor, gott
Hm, har blivit inbjuden till en familj. Vet inte av vem men tackar ödmjukast ändå. Och familj har jag ju ingen så det här verkar trevligt.
Jahaja, det är hit många kända ansikten har flyktat, ännu trevligare.
Själv förknippas jag med stora lungor, gott
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 13:50"lyssnar helst på jazz och heavy metal"... *skrattar* skön kombination! 😀
"lyssnar helst på jazz och heavy metal"... *skrattar* skön kombination! 😀
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 14:04Välkommen Bengt! Alla familjer borde ha en Bengt, det är bra för löpstilen har jag hört! (t+)
😉
Välkommen Bengt! Alla familjer borde ha en Bengt, det är bra för löpstilen har jag hört! (t+)
😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 14:11Det var ju jag som bjöd in så klart. Och Anna har rätt, alla behöver en Bengt! 🙂
Det var ju jag som bjöd in så klart. Och Anna har rätt, alla behöver en Bengt! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 14:12Du Elin, eftersom du övergav din Bengt, så tar jag över honom... Jag ber inte om lov, utan ville bara meddela det. 🙂
Du Elin, eftersom du övergav din Bengt, så tar jag över honom... Jag ber inte om lov, utan ville bara meddela det. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 14:13Naaw, nu får jag sådär dåligt samvete igen för att ha stuckit hals över huvud. Tur att du finns där och kan ta över Jenny, ta väl hand om honom, han har lärt mig allt jag kan!
Naaw, nu får jag sådär dåligt samvete igen för att ha stuckit hals över huvud. Tur att du finns där och kan ta över Jenny, ta väl hand om honom, han har lärt mig allt jag kan!
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 14:15Elin: Hmmm... Kan inte lova något. Jag är rätt hårdhänt med mina saker. Men jag ska försöka. 😉
Elin: Hmmm... Kan inte lova något. Jag är rätt hårdhänt med mina saker. Men jag ska försöka. 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 14:16Stackars Bengt, hur ska detta gå. 😀
Stackars Bengt, hur ska detta gå. 😀