Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 21:24Willkommen bei uns!
Willkommen bei uns!
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 21:42härmar sofie.. hehe välkommen Otto!!
härmar sofie.. hehe välkommen Otto!!
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 09:57HEJ!
Jag heter Jennie, född och uppvuxen vid Norrbottniska kusten men har efter några studieår runt om i söder nu bosatt sig i Katrineholm och pendlar till jobbet i Stockholm.
Eldar just nu på ett nyfött intresse för löpning genom att läsa sönder alla tr
HEJ!
Jag heter Jennie, född och uppvuxen vid Norrbottniska kusten men har efter några studieår runt om i söder nu bosatt sig i Katrineholm och pendlar till jobbet i Stockholm.
Eldar just nu på ett nyfött intresse för löpning genom att läsa sönder alla tr
Quote from ellen olsson on 12 July 2010, 10:12Välkommen Jennie! Om du gillar OT så har du kommit rätt. 😀
Välkommen Jennie! Om du gillar OT så har du kommit rätt. 😀
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 10:56Välkommen Jennie! OT FTW! 😉
Är du singel? Då _måste_ du gå med i singelforumet också. Det är därifrån vår lilla eminenta grupp här har uppstått, eftersom ett par av oss blev utslängda pga ändrat civilstånd. 😉
Välkommen Jennie! OT FTW! 😉
Är du singel? Då _måste_ du gå med i singelforumet också. Det är därifrån vår lilla eminenta grupp här har uppstått, eftersom ett par av oss blev utslängda pga ändrat civilstånd. 😉
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 10:57Välkommen Jenny,
vore det inte bättre att bo i sthlm också?
Välkommen Jenny,
vore det inte bättre att bo i sthlm också?
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 11:03Välkommen Jennie! Här kommer du får så mycket OT så att du börjar längta efter OnT. 😉
Välkommen Jennie! Här kommer du får så mycket OT så att du börjar längta efter OnT. 😉
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 11:22Hoho! Hej hej hej! 😀
Nej, "tyvärr" är jag osingel sen tre år tillbaka (L)
Hans: Inte säkert! Min sambo har en fastanställning här och ingen av oss är
sugna på storstadslivet. Vi spanar dock på Uppsala.. Katrineholms är vääldans litet nämligen!
Hoho! Hej hej hej! 😀
Nej, "tyvärr" är jag osingel sen tre år tillbaka (L)
Hans: Inte säkert! Min sambo har en fastanställning här och ingen av oss är
sugna på storstadslivet. Vi spanar dock på Uppsala.. Katrineholms är vääldans litet nämligen!
Quote from ellen olsson on 12 July 2010, 11:25Det är iallafall nära till Julita! 🙂
Det är iallafall nära till Julita! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 11:39Vad är det bästa med Julita, tycker du? 🙂
Vad är det bästa med Julita, tycker du? 🙂