Quote from ellen olsson on 12 July 2010, 11:45Julitafestivalen. 🙂
Julitafestivalen. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 11:48Fy Hasse. Det är ALDRIG bättre att bo i Stockholm! 😉
Fy Hasse. Det är ALDRIG bättre att bo i Stockholm! 😉
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 11:51Johorå,
man måste inte pendla 4 timmar om dagen bara för att man bor i Stockholm. Förresten har du aldrig bott i huvudstaden, du bodde väl i kringelstan?
Johorå,
man måste inte pendla 4 timmar om dagen bara för att man bor i Stockholm. Förresten har du aldrig bott i huvudstaden, du bodde väl i kringelstan?
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 11:52Japp Hasse, jag bodde i Tälje för att till och med DET var bättre än att bo i själva Stockholm. 😉
(och jag pendlade ju "bara" TRE timmar om dan då...)
Japp Hasse, jag bodde i Tälje för att till och med DET var bättre än att bo i själva Stockholm. 😉
(och jag pendlade ju "bara" TRE timmar om dan då...)
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 11:53sen skulle du till hästen också va?
sen skulle du till hästen också va?
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 12:00Jo, men den hade jag ju teoretiskt sett kunnat ha i Tälje och inte ett par mil söderut, men nu hittade jag ju ett så bra stall serru.... *visselvissel*
Jo, men den hade jag ju teoretiskt sett kunnat ha i Tälje och inte ett par mil söderut, men nu hittade jag ju ett så bra stall serru.... *visselvissel*
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 16:27Jag bor i stockholm och pendlar en halvtimme om dagen eller nåt (V).
Jag bor i stockholm och pendlar en halvtimme om dagen eller nåt (V).
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 17:39Ja de dagar jag promenerar till jobbet tar det väl säkert 25 minuter. Tuben tar väl kanske...fem? 😀
Ja de dagar jag promenerar till jobbet tar det väl säkert 25 minuter. Tuben tar väl kanske...fem? 😀
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 19:14men om man har vart osinglad, ch blivit singlad, kastas man ut härifrån då till Singelgruppen? I så fall bör jag kanske börja bli nervös. Välkommen Jennie!
men om man har vart osinglad, ch blivit singlad, kastas man ut härifrån då till Singelgruppen? I så fall bör jag kanske börja bli nervös. Välkommen Jennie!
Quote from ellen olsson on 13 July 2010, 19:17Det är helt OK att vara med i bägge, Carro.
Det är helt OK att vara med i bägge, Carro.