Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 19:18Tack Fredrik 🙂
Tack Fredrik 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 19:18Så klart du inte blir utkastad Carro. 🙂
Så klart du inte blir utkastad Carro. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 19:19Vilken tur då ska jag slappna av igen 🙂 Mats när har du tänkt fixa hem din flickvän till Malmö? Jag längtar efter en spring kompis!
Vilken tur då ska jag slappna av igen 🙂 Mats när har du tänkt fixa hem din flickvän till Malmö? Jag längtar efter en spring kompis!
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 23:44Tjena!
Här har ni mig en kille på 31år, Gift och har 2 små tjejer. Som efter ett par år som soffliggare har kommit på att det är kul o träna igen.
Bor i Oxelösund och är väldigt sugen på att hänga med på några av dom aktiviteter som Stockholmsfolket fix
Tjena!
Här har ni mig en kille på 31år, Gift och har 2 små tjejer. Som efter ett par år som soffliggare har kommit på att det är kul o träna igen.
Bor i Oxelösund och är väldigt sugen på att hänga med på några av dom aktiviteter som Stockholmsfolket fix
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 23:47Välkommen Peter
🙂
Välkommen Peter
🙂
Quote from Pierre Puig on 22 July 2010, 23:49Välkommen till La Familia Peter!
Välkommen till La Familia Peter!
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 23:49Jaha, det var visst här man var tvungen att presentera sig. Lite sent kanske eftersom jag redan gjort mig synlig i ett par trådar men bättre sent än aldrig.
Katarina, 32 år (-77:a), 177 cm långa, 63 (typ) kg tung. Har en dotter på två år, ett pucko till
Jaha, det var visst här man var tvungen att presentera sig. Lite sent kanske eftersom jag redan gjort mig synlig i ett par trådar men bättre sent än aldrig.
Katarina, 32 år (-77:a), 177 cm långa, 63 (typ) kg tung. Har en dotter på två år, ett pucko till
Quote from Pierre Puig on 22 July 2010, 23:51Bättre sent än aldrig Katarina 🙂 kanonbra presentation oxå 🙂
Bättre sent än aldrig Katarina 🙂 kanonbra presentation oxå 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 23 July 2010, 06:03Är inte alla ex per definition puckon? För vore de inte puckon, vore de fortfarande ihop med oss?
Är inte alla ex per definition puckon? För vore de inte puckon, vore de fortfarande ihop med oss?
Quote from ellen olsson on 23 July 2010, 07:32Välkomna till familjen!
Välkomna till familjen!