Quote from Pierre Puig on 23 July 2010, 12:27...se upp! snart kommer Hans att ge igen 😉
...se upp! snart kommer Hans att ge igen 😉
Quote from Rasmus Olsson on 23 July 2010, 12:29Så lång är han inte så jag behöver se upp.
Så lång är han inte så jag behöver se upp.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 13:30Eh.. jo. *fnissar*
Eh.. jo. *fnissar*
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 15:13Å! en till grupp som jag kan känna mig som hemma- härligt!!!! Snart har jag all min inaktiva fritid fylld med grupper i fb att följa ist för att sitta och vissla och titta i taket 😀
Ja, jag är fortfarande 29 år (fast nu är det ännu ett par veckor närmar
Å! en till grupp som jag kan känna mig som hemma- härligt!!!! Snart har jag all min inaktiva fritid fylld med grupper i fb att följa ist för att sitta och vissla och titta i taket 😀
Ja, jag är fortfarande 29 år (fast nu är det ännu ett par veckor närmar
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 15:19Theres L >> Absolut !! Klart du är Välkommen !!!
Ta plats i soffan så kommer till tilltugg serverad av någon av de trevliga herrarna här inne. Misstänker att Bruse kommer att bl först idag 😉
Theres L >> Absolut !! Klart du är Välkommen !!!
Ta plats i soffan så kommer till tilltugg serverad av någon av de trevliga herrarna här inne. Misstänker att Bruse kommer att bl först idag 😉
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 15:23Ja, om han inte är först, så blir jag då orolig att det hänt honom något 😉
Och tack, btw 😀
Ja, om han inte är först, så blir jag då orolig att det hänt honom något 😉
Och tack, btw 😀
Quote from Pierre Puig on 23 July 2010, 15:25Välkommen Theres! ...undrar om Bruse kanske har somnat 🙂
Välkommen Theres! ...undrar om Bruse kanske har somnat 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 23 July 2010, 15:30Näe, kollar på Touren.
Näe, kollar på Touren.
Quote from ellen olsson on 23 July 2010, 15:30Välkommen Theres!
*häller upp lite Champagne åt Theres och övriga i soffan*
Välkommen Theres!
*häller upp lite Champagne åt Theres och övriga i soffan*
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 15:32Välkommen Theres! Du har väl hittat till singelgruppen också? DÄR kan man verkligen fördriva massor av tid, samt hitta kärleken (L)
Välkommen Theres! Du har väl hittat till singelgruppen också? DÄR kan man verkligen fördriva massor av tid, samt hitta kärleken (L)