Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFamiljen La FamiliaPresentationstråden
You need to log in to create posts and topics.

Ja just ja Bruse, det är ju den nu ja... Men känner mig varm i hjärtat då du iaf tog dig tid till att svara 😉

Fredrik: Tack! Precis vad jag behövde nu (H:)

Fredrik: Ett sånt trevligt arrangemang! *sippar lite* 😉

Tack Anna! Jo då, jag är med där också... Följer alla diskussioner med spänning, men hinner sällan med att göra något inlägg- ni är då sjukt snabba på att kommentera här!!

Tog mig tid för din skull? Vem tror du att du är? 😉
Det var ju reklampaus!

Men du offrade ändock ca 5 sekunder på en förklaring, 5 sekunder som du kunnat ägna åt att putsa lite på cykeln lr så, och DET tar jag som en komplimang 😉

Bruse kan vara trevlig när han vill, jag lovar. Det har hänt, säkert flera gånger! 😉

Theres: man lär sig, man blir snabb i fingrarna och inser att många flickar på webbläsaren is the shit 😉 Tryck ctrl när du klickar på en länk så öppnas densamma i en n

Faktiskt så står min fixed gear på rummet idag. Det är så lite folk på kontoret så jag passade på.

Men va fan! Lura mig inte, det är slut på reklamen nu!

OJOJOJOJOJ. Bruse använde en smiley.

Edit: oh, kul, känns nästan lite som på de bästa singelforumtiderna när det skrivs 3 inlägg innan man hunnit skicka iväg sitt (H:)

Bruse >> Ähhh skippa det där !! Ändå den där spanjoren som kommer vinna .. .Han som tillhör något konstigt land ... "Ast " Bara dumt att cykla igen ett område som har så mycket gott att äta och dricka för att man ska ha en gul tröja .... Varför inte köpa

Försöker hinna med, men ibland måste jag jobba på jobbet också (konstigt det där :P)...
Men det börjar som sagt bli en heltidssysselsättning det här, vilket iofs bara är kul när man kan ha svårt att få tiden att gå ibl...

Bruse: Det var bra nära iaf 😉