Quote from Rasmus Olsson on 27 July 2010, 07:20Henrik, äntligen är du här. Jag har längtat så efter dig!
Henrik, äntligen är du här. Jag har längtat så efter dig!
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 07:53Bruse - det hade låtit så mycket bättre om det kommit från en tjej.
Men tack för alla välkommanden här också!
Bruse - det hade låtit så mycket bättre om det kommit från en tjej.
Men tack för alla välkommanden här också!
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 07:56Henrik >> Välkommen !!
Henrik >> Välkommen !!
Quote from Rasmus Olsson on 27 July 2010, 07:58Henrik, det är ju Pride den här veckan, så jag försöker bejaka mina kvinnliga sidor. Sötnos.
Henrik, det är ju Pride den här veckan, så jag försöker bejaka mina kvinnliga sidor. Sötnos.
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 08:03*asg*
*asg*
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 08:11Jo jag har fått nys om att fjollträsk ska bli ännu fjolligare nu. Fick just reda på att mitt X ska gifta sig under pride-paraden. Tycker att hon skulle ha hedrat dagen med att registrerat partnerskap istället 🙂
Jo jag har fått nys om att fjollträsk ska bli ännu fjolligare nu. Fick just reda på att mitt X ska gifta sig under pride-paraden. Tycker att hon skulle ha hedrat dagen med att registrerat partnerskap istället 🙂
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 08:21Henrik, äntligen är du här. Jag har längtat så efter dig!
Henrik, äntligen är du här. Jag har längtat så efter dig!
Quote from Rasmus Olsson on 27 July 2010, 08:52Henrik, kom du också å ta med dina kompisar till bonnläppar, så blir det fjolligt delux!
Henrik, kom du också å ta med dina kompisar till bonnläppar, så blir det fjolligt delux!
Quote from ellen olsson on 27 July 2010, 09:13Henrik: Finns registrerat partnerskap längre? Jag har för mig att det togs bort när lagen om könsneutrala äktenskap trädde i kraft.
Annars håller jag med. Det hade varit mer rakryggat av henne att hedra festivalen. 🙂
Henrik: Finns registrerat partnerskap längre? Jag har för mig att det togs bort när lagen om könsneutrala äktenskap trädde i kraft.
Annars håller jag med. Det hade varit mer rakryggat av henne att hedra festivalen. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 14:07Är det verkligen kvinnligt att vara bög? *förvirrad*
Är det verkligen kvinnligt att vara bög? *förvirrad*