Quote from ellen olsson on 27 July 2010, 14:11Jag trodde att det på sin höjd var bögigt. 😉
Jag trodde att det på sin höjd var bögigt. 😉
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 21:51Jag skulle vela hälsa mitt ex Jonas välkommen hit.
Han skriver inte så mycke utan läser mest, men jag tror de är mest för att hålla koll på vem jag träffar och inte.. 🙂 Så micke, bara så du vet de så har du å jag "dejtat" i helgen. Eventuellt har vi o
Jag skulle vela hälsa mitt ex Jonas välkommen hit.
Han skriver inte så mycke utan läser mest, men jag tror de är mest för att hålla koll på vem jag träffar och inte.. 🙂 Så micke, bara så du vet de så har du å jag "dejtat" i helgen. Eventuellt har vi o
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 21:56Välkommen Jonas! Så trevligt att ni verkar ha ett så bra "ex-förhållande" du och Carro. Själv kallar jag mitt ex pucko-ex:et... Han har dock gått vidare och har ett eget liv. Tänk om han kunde bry sig lika mycket om mig som du bryr dig om Carro *avis* (H)
Välkommen Jonas! Så trevligt att ni verkar ha ett så bra "ex-förhållande" du och Carro. Själv kallar jag mitt ex pucko-ex:et... Han har dock gått vidare och har ett eget liv. Tänk om han kunde bry sig lika mycket om mig som du bryr dig om Carro *avis* (H)
Quote from ellen olsson on 1 August 2010, 21:59Välkommen hit!
Tjusig "presentation", Carro! 🙂
Välkommen hit!
Tjusig "presentation", Carro! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 22:02Ja men vågar man inte presentera sej själv så ser jag de som min uppgift som fd flickvän att hälsa han välkommen! 🙂
Ja men vågar man inte presentera sej själv så ser jag de som min uppgift som fd flickvän att hälsa han välkommen! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 07:29Jonas >> Välkommen till singelträsket !! På med stövlarna och tag plkats i soffan så misstänker jag att Fredrik kommer med något gott att dricka
Carro >> Oki , bra då vet jag !! Kan du bara tala om när det är bestämt om vi hade det eller ej ? För eventue
Jonas >> Välkommen till singelträsket !! På med stövlarna och tag plkats i soffan så misstänker jag att Fredrik kommer med något gott att dricka
Carro >> Oki , bra då vet jag !! Kan du bara tala om när det är bestämt om vi hade det eller ej ? För eventue
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 07:32Singelträsk? Inte då, här får alla plats i soffan. *pekar på singelsoffan runt hörnet för att säkerställa att ingen raggar på Mats*
(H)
Singelträsk? Inte då, här får alla plats i soffan. *pekar på singelsoffan runt hörnet för att säkerställa att ingen raggar på Mats*
(H)
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 07:33*ASG* Välkommen du 😉
Micke: Nykter och diffusa minnen??
*ASG* Välkommen du 😉
Micke: Nykter och diffusa minnen??
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 07:36Lucas >> Ja Du vet ... Ensam kille med fem vackra tjejer ... Och en av dem är Carro ... Hade du klarat av att komma ihåg allt då ?
Lucas >> Ja Du vet ... Ensam kille med fem vackra tjejer ... Och en av dem är Carro ... Hade du klarat av att komma ihåg allt då ?
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 07:37Nä kanske inte, men tro mig, hade jag haft sex med någon så hade jag kommit ihåg det iaf 😀
Nä kanske inte, men tro mig, hade jag haft sex med någon så hade jag kommit ihåg det iaf 😀