Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 09:44Fredrik >> Glöm inte bort alla vackra kuvert som kommer att göra sig snygg på mitt golv ...
Håkan >> Sticker lite ... ?
Fredrik >> Glöm inte bort alla vackra kuvert som kommer att göra sig snygg på mitt golv ...
Håkan >> Sticker lite ... ?
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 10:03Sessan: jag vet faktiskt inte riktigt vad han har för nick, kansske vi kan få veta men att han hänger här är i af solkklart när han vet allt jag skriver här. jag hoppades att de inte är via mina användare, men de kanske är så fallet är. Att de inte finns
Sessan: jag vet faktiskt inte riktigt vad han har för nick, kansske vi kan få veta men att han hänger här är i af solkklart när han vet allt jag skriver här. jag hoppades att de inte är via mina användare, men de kanske är så fallet är. Att de inte finns
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 10:15Carro >> med tanke på att jag var nykter och du påstår att du var full så får du lista ut resten 😉 (H)
Carro >> med tanke på att jag var nykter och du påstår att du var full så får du lista ut resten 😉 (H)
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 10:18oh no, men jag minns ju att jag gick hem med Kollegan Dennis! å vi la oss i vår vånings säng, jag uppe, han nere, å han säger: Passa på att njuta nu gumsan, för närmre än såhär kommer du inte att dela säng med mej"
Låg du alltså på överslafen redan när
oh no, men jag minns ju att jag gick hem med Kollegan Dennis! å vi la oss i vår vånings säng, jag uppe, han nere, å han säger: Passa på att njuta nu gumsan, för närmre än såhär kommer du inte att dela säng med mej"
Låg du alltså på överslafen redan när
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 10:19Carro: tänkt på att ändra lösenordet på allt som är viktigt?
Carro: tänkt på att ändra lösenordet på allt som är viktigt?
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 10:25Carro >> Men klart jag gjorde det !! Var ju inga som helst problem att ta mig förbi alla dina Sthlms kollegor 😉 Men med tanke på att jag som var nykter inte kom ihåg så .... Ja det är inte det bästa betyget du kan få dessvärre. Hade väntat mig lite mer
Carro >> Men klart jag gjorde det !! Var ju inga som helst problem att ta mig förbi alla dina Sthlms kollegor 😉 Men med tanke på att jag som var nykter inte kom ihåg så .... Ja det är inte det bästa betyget du kan få dessvärre. Hade väntat mig lite mer
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 10:29japp Anna de är under åtagande 🙂
japp Anna de är under åtagande 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 10:30🙂 Tråkigt men sant.
🙂 Tråkigt men sant.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 10:47Carro >> 😉
Carro >> 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 18:26Man behöver väl inte vara med i gruppen för att läsa, bara om man vill göra inlägg?
Man behöver väl inte vara med i gruppen för att läsa, bara om man vill göra inlägg?