Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:40Sessan här igen tillsammans med Emma: Det känns som att ni nu sitter i varsin ända av soffan och leker med era androidtelefoner 😉 Du hade väl en ny xperia Fredrik eller?
Sessan här igen tillsammans med Emma: Det känns som att ni nu sitter i varsin ända av soffan och leker med era androidtelefoner 😉 Du hade väl en ny xperia Fredrik eller?
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:40Det är för väl att ni två har funbeat, så ni kan prata med varandra:-)
Det är för väl att ni två har funbeat, så ni kan prata med varandra:-)
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:42Vi sitter med varsin dator faktiskt, någon måtta får det väl vara. 😀 Och båda telefonerna är faktiskt mina. 😉
Oh, jag hann först med att posta. 😀
Vi sitter med varsin dator faktiskt, någon måtta får det väl vara. 😀 Och båda telefonerna är faktiskt mina. 😉
Oh, jag hann först med att posta. 😀
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:42Det finns ingen täckning i soffan, så det är vanliga bärbara vid köksbordet faktiskt men i alla fall.
Två IT-nördar i samma rum -- vad kan gå fel? 😀
EDIT: damn.
Det finns ingen täckning i soffan, så det är vanliga bärbara vid köksbordet faktiskt men i alla fall.
Två IT-nördar i samma rum -- vad kan gå fel? 😀
EDIT: damn.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:43Vi konstaterade väl just det också att antalet poster på funbeat gått ned avsevärt sedan vi (eller i alla fall jag) lämnade singelformumet. 😀
Vi konstaterade väl just det också att antalet poster på funbeat gått ned avsevärt sedan vi (eller i alla fall jag) lämnade singelformumet. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2010, 21:43Kan inte Emma skriva själv?
Kan inte Emma skriva själv?
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:43Mera glass? Jo tack.
Mera glass? Jo tack.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:52Elin >> Du har tydligen inte sett de senaste 48 timmars skörd på singelforumet ... Det har kommit igen ordenligt okej inte helt i din takt men ändå inte långt ifrån.
Elin >> Du har tydligen inte sett de senaste 48 timmars skörd på singelforumet ... Det har kommit igen ordenligt okej inte helt i din takt men ändå inte långt ifrån.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:54Nej jag är ju upptagen med att springa alldeles för långt och länge. 😀 Eller att bli attackerad av Ninjan. 😉
Nej jag är ju upptagen med att springa alldeles för långt och länge. 😀 Eller att bli attackerad av Ninjan. 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:55Elin >>jag hejar på Ninjan !!! Hon verkar vara en trevlig prick med huvudet på skaft
Elin >>jag hejar på Ninjan !!! Hon verkar vara en trevlig prick med huvudet på skaft