Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:56Hon är grym! (L)
Hon är grym! (L)
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 22:05Bruse: Det tror jag absolut att hon kan, men vi sitter vid en och samma dator och har inte den snabbaste uppkopplingen. Det är liksom besvärligt att logga in och ur...
Sen är det kanske så att hon mer är inne på studiebesök just nu för att se och lära fö
Bruse: Det tror jag absolut att hon kan, men vi sitter vid en och samma dator och har inte den snabbaste uppkopplingen. Det är liksom besvärligt att logga in och ur...
Sen är det kanske så att hon mer är inne på studiebesök just nu för att se och lära fö
Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2010, 22:10Sessan, kör en varsin webbläsare samtidigt! Du kör IE och hon FF. Plättlätt.
Sessan, kör en varsin webbläsare samtidigt! Du kör IE och hon FF. Plättlätt.
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 16:10Hej alla! Jag är sen in i matchen som vanligt och har inte fattat att gruppen är för fd. FB-singlar, trodde det var värsta hemliga klubben.
Ser fram mot uttömmande diskussioner om chilinötter, kolakalorier och pengar. Eventuellt om sex, jag vet ju hur ni
Hej alla! Jag är sen in i matchen som vanligt och har inte fattat att gruppen är för fd. FB-singlar, trodde det var värsta hemliga klubben.
Ser fram mot uttömmande diskussioner om chilinötter, kolakalorier och pengar. Eventuellt om sex, jag vet ju hur ni
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 16:21Tjenare Peter! Kolakalorier låter gott! 🙂
Här pratar vi inte om sex. Vi gör det. Eller iaf vissa av oss! 😀 *tar skydd bakom Groovesharksoffan*
Tjenare Peter! Kolakalorier låter gott! 🙂
Här pratar vi inte om sex. Vi gör det. Eller iaf vissa av oss! 😀 *tar skydd bakom Groovesharksoffan*
Quote from ellen olsson on 20 August 2010, 16:23Jo, det kan ju vara värt att poängtera att långtifrån alla här inne är osinglar...
Jo, det kan ju vara värt att poängtera att långtifrån alla här inne är osinglar...
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 16:24Men är inte det här Penetrationstråden?
Men är inte det här Penetrationstråden?
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 16:26*hmmm * Det kan nog stämma men vi är inte direkt kända för att hålla oss OT utan det är mer regel att vara OT 😉
*hmmm * Det kan nog stämma men vi är inte direkt kända för att hålla oss OT utan det är mer regel att vara OT 😉
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 16:28"långt ifrån alla" ... nu ska vi inte vara sådana! 😉
"långt ifrån alla" ... nu ska vi inte vara sådana! 😉
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 16:30Nu är jag här, ganska färsk.
Det verkar vara mycket skoj diskussioner på "Singel" men där kan jag ju inte hänga för jag är osingel sedan ett år och vad jag förstår är det hit man blir utvisad då.
Nu är jag här, ganska färsk.
Det verkar vara mycket skoj diskussioner på "Singel" men där kan jag ju inte hänga för jag är osingel sedan ett år och vad jag förstår är det hit man blir utvisad då.