Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 08:38Har ni saknat mig?! 😀 (L)
Har ni saknat mig?! 😀 (L)
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 10:10Oooh ja! Hur har sommaren varit? Har du lekt något med 10:an? Har någon maserat lyran på dig? 😉
Oooh ja! Hur har sommaren varit? Har du lekt något med 10:an? Har någon maserat lyran på dig? 😉
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 17:35Åh det har varit massa trevliga barn här i sommar. Och Gunilla från Funbeat var här och smekte min ändalykta!
Åh det har varit massa trevliga barn här i sommar. Och Gunilla från Funbeat var här och smekte min ändalykta!
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 17:47Kanske inte direkt en presentation, men mera ett påPIKande att ryktet om min kommande osingling var grovt överdriven, ifall det nu är någon i Familjen som hört något sådant prat...
Kanske inte direkt en presentation, men mera ett påPIKande att ryktet om min kommande osingling var grovt överdriven, ifall det nu är någon i Familjen som hört något sådant prat...
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 18:00Nä, inte jag iaf, men nu vill jag ju veta allt! 😀
Nä, inte jag iaf, men nu vill jag ju veta allt! 😀
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 18:06Okej. Snabb resumé:
Eftersom mina ansträngningar att hitta mig en alldeles egen funbeatpojke kommit på skam så letade jag till slut på HappyPancake istället och vips! dök det upp en trevlig herre som jag började dejta. Du Anna, vet ju att 13 mil är samma
Okej. Snabb resumé:
Eftersom mina ansträngningar att hitta mig en alldeles egen funbeatpojke kommit på skam så letade jag till slut på HappyPancake istället och vips! dök det upp en trevlig herre som jag började dejta. Du Anna, vet ju att 13 mil är samma
Quote from Rasmus Olsson on 27 August 2010, 18:36Då slipper jag få en örfil när jag tar dig på låret?
Då slipper jag få en örfil när jag tar dig på låret?
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 19:19Haha, HappyPancake. Om jag hade varit singel hade jag registrerat mig där bara för att jag gillar namnet! 😉
Nu är jag ju osingel. *ler*
Synd att det inte funkade Jessie, bättre lycka nästa gång? Hoppas du hade trevligt under dejtingtiden iaf!
Haha, HappyPancake. Om jag hade varit singel hade jag registrerat mig där bara för att jag gillar namnet! 😉
Nu är jag ju osingel. *ler*
Synd att det inte funkade Jessie, bättre lycka nästa gång? Hoppas du hade trevligt under dejtingtiden iaf!
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 19:59Tog han tillbaka tandborsten då jessie eller är den kvar som spår 🙂 ??
Tog han tillbaka tandborsten då jessie eller är den kvar som spår 🙂 ??
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 20:00Bruse: Det är liksom ALDRIG riktigt läge för dig att ta mig på låren, men det skiter väl du i, så hur det blir med örfilar och inte lär du väl få bli varse helt enkelt. BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/rolleyes.gif
Bruse: Det är liksom ALDRIG riktigt läge för dig att ta mig på låren, men det skiter väl du i, så hur det blir med örfilar och inte lär du väl få bli varse helt enkelt. BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/rolleyes.gif