Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 16:33Oh yes, hit med alla trevliga funbeatare! 😉 Vem är du, var kommer du ifrån och vad är din största dumhet i träningsväg i år? (H)
*tycker det är urtrist att rätta småfel i en artikel som ska in idag*
Oh yes, hit med alla trevliga funbeatare! 😉 Vem är du, var kommer du ifrån och vad är din största dumhet i träningsväg i år? (H)
*tycker det är urtrist att rätta småfel i en artikel som ska in idag*
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 16:34Peter, ovanstående inlägg gäller för dig också förresten!
Peter, ovanstående inlägg gäller för dig också förresten!
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 16:37Jupp, jag tycker också det är urtrist att rätta småfel i en artikel som ska in idag
?!?
Jupp, jag tycker också det är urtrist att rätta småfel i en artikel som ska in idag
?!?
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 16:40Göteborgare som tränat det mesta periodvid i livet. Jag var cyklist en gång och bla. tävlat i roddmaskin ett par år (kvalificerar det som dumt?). Paddling i havet är en annan höjdare. Ramlat ned från Kebnekaise (det var dumt).
Jag passar dåligt som löpar
Göteborgare som tränat det mesta periodvid i livet. Jag var cyklist en gång och bla. tävlat i roddmaskin ett par år (kvalificerar det som dumt?). Paddling i havet är en annan höjdare. Ramlat ned från Kebnekaise (det var dumt).
Jag passar dåligt som löpar
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 16:47Peter: känns skönt att inte vara ensam med den läggningen 😉
Stefan: Nä, man ska inte trilla ner för Keb, hur gick det? Lycka till imorgon! Hade sprungit om jag hade varit på plats!
Peter: känns skönt att inte vara ensam med den läggningen 😉
Stefan: Nä, man ska inte trilla ner för Keb, hur gick det? Lycka till imorgon! Hade sprungit om jag hade varit på plats!
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 16:52Det gick otroligt bra, kasade nedför en glaciär i våldsam fart men med hjälp av fingrarna och oväntad klarhet i skallen lyckades jag sikta fötterna nedåt och det slutade med en relativt tung men bra landning på ett plant stenblock. Slutresultatet var att
Det gick otroligt bra, kasade nedför en glaciär i våldsam fart men med hjälp av fingrarna och oväntad klarhet i skallen lyckades jag sikta fötterna nedåt och det slutade med en relativt tung men bra landning på ett plant stenblock. Slutresultatet var att
Quote from ellen olsson on 20 August 2010, 16:56Vilken glaciär var du på?
Vilken glaciär var du på?
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 17:02Vet inte, det var så länge sedan. Vi knatade upp under snöfall utan karta eller vettig utrustning.
Vet inte, det var så länge sedan. Vi knatade upp under snöfall utan karta eller vettig utrustning.
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 17:05Där hade du uppenbarligen mer tur än förstånd! 😉
Där hade du uppenbarligen mer tur än förstånd! 😉
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 17:07Jo, men jag är marginellt klokare nuförtiden.
Nu blir det fredagsmys, skall iväg och köpa räkor!
Jo, men jag är marginellt klokare nuförtiden.
Nu blir det fredagsmys, skall iväg och köpa räkor!