Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFamiljen La FamiliaPresentationstråden
You need to log in to create posts and topics.

Helt rätt där Fredrik
Får jag för mig att en tråd om löpning ser intressant ut är det bara att jag läser den, men vill jag göra ett inlägg måste jag vara medlem i gruppen. 😀

Sessan här: Jag vill presentera Emma.

Emma är en väldigt go tjej som flytt skåneland för lite nordligare breddgrader. Hon började med att fly till Hufvudstaden och bosatte sig där några år. Efter ett tag drog det för mycket i restarmen och hon åkte då u

Emma>>Välkommen !!! På med stövlarna och gör de andra sällskap i soffan ( fasen vi måste fixa större soffan om det fortsätter i denna takt ) så kommer snart Fredrik och server lite väl kyld ädel dryck.

Det finns Farily Nuts också. Fast den är nog rätt snart slut... 😀

Tack, låt mig fundera på vilken smak. (H:)

Tror Fredrik är lite mer moderat i sitt intag så det är nog störst chans att det finns kvar av Cherry Garcia. 😀

Det är mest för att det är så jobbigt att få ur den ur burken tror jag, den är ju skithård för bövelen. Ingen Big Pack Soft här inte. Och en massa stora chokladbitar som inte direkt gör det enklare.

Man kanske helt enkelt ska resignera och stoppa i sig hela burken på en gång utan att ens försöka få loss några bitar att ha i en tallrik? 🙂

Tanken har slagit mig, men jag har hittills lyckats hålla mig ifrån det. Kan något lite bero på att jag inte är själv här... 🙂

Hehe, ja min burk är ju på god väg att ta slut i alla fall så... 😀