Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFamiljen La FamiliaPresentationstråden
You need to log in to create posts and topics.

Lucas >> Där är vi lika (H)

Men Micke, vi var ju nära att ha en "dejt" i lördags. Skulle vi också haft sex då?? *förvirrad*

Katarina >> hahaha OOOja klart vi skulle .... vad trodde du ? 😉 (H)

Carro: Nu är jag förvirrad. Hänger han här på Familjen? Är det han som är HSS 11? För det finns ingen Jonas bland medlemmarna...

Och om det är så, får väl jag som admin ryta till lite och säga åt han på skarpen *Tittar med strängaste blicken åt H-sand, S

Jag och Carro (L)

Sessan >> Nej det är inte han som är HSS11

Ahh är det så det är ... hoppas vi hade det skönt Sessan !! 😉 (H) Jäklar vad jag måste ha legat då när jag var nere i Gbg 😀 Det var ju ett par damer där och ... nej nej Förlåt Mats !! Det var inte meningen !!

God morgon,
och hej Jonas, trist det där med Madde måste jag säga men det är sånt som händer. Mister du en så står det tusen åter...

och jag har också träffat Micke men... har vi haft sex?! Det tror jag att jag borde minnas i så fall även om de flesta b

Håkan >> Vet inte riktigt hur jag ska tolka det där ... men vem vet .. vem vet .. *funderar " som att gå till doktorn"...Är det bra eller dåligt .. ?*

Micke: Med tanke på medvetandegraden så kan det bli vanskligt i vår om det börjar dyka upp en massa ungar runt om i landet. 😉

Micke,
tjaa, jag vet inte om det är bra eller dåligt men lite i stil med att "det sticker till och svider lite men går över jättefort"...