Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 07:34Ja, välkomna allihopa, jäklar vilken utökning! Personligen hoppades jag på några nya osinglar från singelgruppen, men man kan ju inte få allt 😉
Ja, välkomna allihopa, jäklar vilken utökning! Personligen hoppades jag på några nya osinglar från singelgruppen, men man kan ju inte få allt 😉
Quote from ellen olsson on 23 July 2010, 07:35Anna: Om det är singlar eller osinglar spelar väl ingen roll för dig? 😉
Anna: Om det är singlar eller osinglar spelar väl ingen roll för dig? 😉
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 07:48Nej, men osinglade singlar gillar vi! 😉
Nej, men osinglade singlar gillar vi! 😉
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 10:27Välkommen välkommen!
Välkommen välkommen!
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 11:17citat Bruse"Är inte alla ex per definition puckon? För vore de inte puckon, vore de fortfarande ihop med oss?"
Det måste vara hårt att alltid vara den som blir dumpad Bruse
😉
citat Bruse"Är inte alla ex per definition puckon? För vore de inte puckon, vore de fortfarande ihop med oss?"
Det måste vara hårt att alltid vara den som blir dumpad Bruse
😉
Quote from ellen olsson on 23 July 2010, 11:32Hans: Det har väl inte så mycket att göra med vem som dumpar vem, men alla ex är naturligtvis inte puckon. Det kan finnas många orsaker till att man väljer att gå skilda vägar.
Hans: Det har väl inte så mycket att göra med vem som dumpar vem, men alla ex är naturligtvis inte puckon. Det kan finnas många orsaker till att man väljer att gå skilda vägar.
Quote from Pierre Puig on 23 July 2010, 11:44Mitt ex var inte pucko han var psykopat...
Mitt ex var inte pucko han var psykopat...
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 11:45e de han som håller om dig på din presentationsbild?
Fredrik; klart det finns många anledningar mitt inlägg var inte så allvarligt 🙂
e de han som håller om dig på din presentationsbild?
Fredrik; klart det finns många anledningar mitt inlägg var inte så allvarligt 🙂
Quote from Pierre Puig on 23 July 2010, 11:46Nix det e en god vän
Nix det e en god vän
Quote from Rasmus Olsson on 23 July 2010, 12:24Alla som inte inser vad fantastisk jag är, som Hans, är puckon.
Alla som inte inser vad fantastisk jag är, som Hans, är puckon.