Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 22:17*jobbar _för_ mycket* 😉
*jobbar _för_ mycket* 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 22:21Magnus: Med vad? *nyfiken*
Magnus: Med vad? *nyfiken*
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 22:26Dutti Lucas! *tänker att det nog är bäst att stryka pojkar medhårs ibland*
Dutti Lucas! *tänker att det nog är bäst att stryka pojkar medhårs ibland*
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 22:35Magnus: Aaah... Och förstår att du inte har tid för fb egentligen!
Magnus: Aaah... Och förstår att du inte har tid för fb egentligen!
Quote from ellen olsson on 26 April 2010, 23:00*vinkar lite förstrött*
Jag har inte presenterat mig i singelgruppen och tänker inte presentera mig här heller. Det räcker med min egen tråd. 😉Ni verkar ha legat på latsidan idag. T.o.m. jag är ikapp - om vi bortser från ca 10000 olästa inlägg i Singel
*vinkar lite förstrött*
Jag har inte presenterat mig i singelgruppen och tänker inte presentera mig här heller. Det räcker med min egen tråd. 😉
Ni verkar ha legat på latsidan idag. T.o.m. jag är ikapp - om vi bortser från ca 10000 olästa inlägg i Singel
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 23:00Hmmm, har du en egen tråd Fredrik?
Hmmm, har du en egen tråd Fredrik?
Quote from ellen olsson on 26 April 2010, 23:01http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=178518
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 23:13Aha, intressant! Men du skrev inte så mycket om ost och vin... lite besviken faktiskt 😉
Aha, intressant! Men du skrev inte så mycket om ost och vin... lite besviken faktiskt 😉
Quote from ellen olsson on 26 April 2010, 23:32Han ställde inga frågor om det. 🙂
Han ställde inga frågor om det. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 22:45Anna! Eftersom vi på något sätt drog ihop och startade den här gruppen, tycker inte du då att det är på sin plats att Robert, Allie, Torbjörn och Johan som har smugit sig in här presenterar sig så att vi vet vilka vi är i familjen?! 😉
Man får ju inte
Anna! Eftersom vi på något sätt drog ihop och startade den här gruppen, tycker inte du då att det är på sin plats att Robert, Allie, Torbjörn och Johan som har smugit sig in här presenterar sig så att vi vet vilka vi är i familjen?! 😉
Man får ju inte