Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:57Varfor skulle man vilja det Micke?
Varfor skulle man vilja det Micke?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 16:14tja ... kan det bero på att vissa sitter i bikini på lunchen och vi andra fortfarande har vinterkläder framme för att den där J***a Kung Bore inte inser när han har förlorat .. ?
tja ... kan det bero på att vissa sitter i bikini på lunchen och vi andra fortfarande har vinterkläder framme för att den där J***a Kung Bore inte inser när han har förlorat .. ?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 16:18Kan JAG hjalpa det Micke? *ler oskyldigt*
Kan JAG hjalpa det Micke? *ler oskyldigt*
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 16:19Pjoller Micke. Så sent som IGÅR kunde man ju springa utomhus i bara fladderbyxor och en sportBH på en höjd nära dig. SÅ synd är det inte om en Täljetok. Iaf inte mer än vanligt.. *tillägger snabbt*
Pjoller Micke. Så sent som IGÅR kunde man ju springa utomhus i bara fladderbyxor och en sportBH på en höjd nära dig. SÅ synd är det inte om en Täljetok. Iaf inte mer än vanligt.. *tillägger snabbt*
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 16:24Haha, bra replik där Jessie 😉
Haha, bra replik där Jessie 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 16:27jajaja Hoppa på den som ligger ner bara gör det ...
*mm skönt att mina barn tycker om mig iallafall ..... oftast... .ibland .... när de får veckopeng:D*
jajaja Hoppa på den som ligger ner bara gör det ...
*mm skönt att mina barn tycker om mig iallafall ..... oftast... .ibland .... när de får veckopeng:D*
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 16:29*putsa, putsa, putsa på glorian* 😀
*putsa, putsa, putsa på glorian* 😀
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 16:37Sa hon som höl på orsaka krockar i Turingkorset 😀 Och Nej det var inte jag som höll på att krocka och ingen med mig... De var lite längre fram
Sa hon som höl på orsaka krockar i Turingkorset 😀 Och Nej det var inte jag som höll på att krocka och ingen med mig... De var lite längre fram
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 19:17vem bor närmast mig då?
vem bor närmast mig då?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 19:17Orsakat av lilla mig? Iiiinte då. *tvärsäker på*
Orsakat av lilla mig? Iiiinte då. *tvärsäker på*