Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:42Hej o grattis Anna. Var tvungen att läsa i utträdes-tråden idag för att uppdatera mig vad som skett sen sist.
Har jag missat något, eller bor Anna kvar i alplandet o Mats i Malmö?
Hej o grattis Anna. Var tvungen att läsa i utträdes-tråden idag för att uppdatera mig vad som skett sen sist.
Har jag missat något, eller bor Anna kvar i alplandet o Mats i Malmö?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:43149 mil. Japp. (#) Alternativt 11 Days, 3 Hours, 31 Minutes ....
Men han bor ju iaf narmast av alla i gruppen! (H)
😉
Edit. Anna i Alplandet och Mats i Malmo. Fin alliteration (L)
149 mil. Japp. (#) Alternativt 11 Days, 3 Hours, 31 Minutes ....
Men han bor ju iaf narmast av alla i gruppen! (H)
😉
Edit. Anna i Alplandet och Mats i Malmo. Fin alliteration (L)
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:45Jag tycker att Anna och Mats ska ha CRED för att de följde nya reglerna där vi skulle dejta "den som bodde närmast" faktiskt! *nicka intensivt*
Jag tycker att Anna och Mats ska ha CRED för att de följde nya reglerna där vi skulle dejta "den som bodde närmast" faktiskt! *nicka intensivt*
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:45Då slår ni oss, vi har 9mil emellan oss, tycker det är långt...
Då slår ni oss, vi har 9mil emellan oss, tycker det är långt...
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:47Asch, 9 mil kan ju tom JAG cykla... 😉
Men ja, allt som man inte kan gora spontant en kvall ar ju jobbigt... Jag borde forska pa nagot vettigt. Som teleportering! (V)
Asch, 9 mil kan ju tom JAG cykla... 😉
Men ja, allt som man inte kan gora spontant en kvall ar ju jobbigt... Jag borde forska pa nagot vettigt. Som teleportering! (V)
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:48Eller på ett vettigt ställe, som Lund t.ex... 😉
(L)
Eller på ett vettigt ställe, som Lund t.ex... 😉
(L)
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:50Sa jag att jag at frukost pa balkongen i morse och att det var 16 grader da?
....
😉
Sa jag att jag at frukost pa balkongen i morse och att det var 16 grader da?
....
😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:51Sa jag att det g-a-r-a-n-t-e-r-a-t behövs citylogistiska lösningar i Genève...? 😉
Sa jag att det g-a-r-a-n-t-e-r-a-t behövs citylogistiska lösningar i Genève...? 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:53Haha, ja det kan jag bara instamma i. Med en sjo mitt i stan och tva floder blir det trangt! 😉
Haha, ja det kan jag bara instamma i. Med en sjo mitt i stan och tva floder blir det trangt! 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:54Satt inte jag då och funderade på hur man kan tortera någon cirka 200 mil bort........ hmmm
Satt inte jag då och funderade på hur man kan tortera någon cirka 200 mil bort........ hmmm