Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 19:35Jessie >> Så du menar att de två bilar i korsningen vid dalgatan som körde bakom dig är du helt oskyldig till eftersom du bara var lättklädd ?;)
Jessie >> Så du menar att de två bilar i korsningen vid dalgatan som körde bakom dig är du helt oskyldig till eftersom du bara var lättklädd ?;)
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 19:55hejeee 🙂
hejeee 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 19:57välkommen 😉
välkommen 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 20:02Meh! Jag var väl inte lättklädd vid Dalgatan heller? *muttrar*
Meh! Jag var väl inte lättklädd vid Dalgatan heller? *muttrar*
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 20:03kanske det som var felet 😀
kanske det som var felet 😀
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 20:03Hur menar du nu Lucas?
Hur menar du nu Lucas?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 20:06(H) menar ingenting 😀
(H) menar ingenting 😀
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 20:15Skulle jag ha varit MER lättklädd för att få dem att.. eh.. INTE vara nära att krocka?
(drar det Lucas skrev till sin spets och... det ser faktiskt inte bra ut det här Lucas....)
Skulle jag ha varit MER lättklädd för att få dem att.. eh.. INTE vara nära att krocka?
(drar det Lucas skrev till sin spets och... det ser faktiskt inte bra ut det här Lucas....)
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 20:16tack Lucas 🙂
tack Lucas 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 20:19Vassego emelie 🙂
Jessie: D precis så, dom kanske hade stannat för att ta kontakt menar jag. bra urslingrat va? 😉
Vassego emelie 🙂
Jessie: D precis så, dom kanske hade stannat för att ta kontakt menar jag. bra urslingrat va? 😉