Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:51Yvonne!
Tack
*Roffar åt mig en bulle i väntan på att rehabträningen ska sätta igång*
Yvonne!
Tack
*Roffar åt mig en bulle i väntan på att rehabträningen ska sätta igång*
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 14:37Tja, sitter på trist möte och hör bara bla bla bla, det här var ju mycket roligare 😀
Tja, sitter på trist möte och hör bara bla bla bla, det här var ju mycket roligare 😀
Quote from Rasmus Olsson on 26 April 2010, 14:41Sessan, jag har jobb åt dig. Men... måste du ha lön också?
Sessan, jag har jobb åt dig. Men... måste du ha lön också?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 14:50Jenny: Nu var ju inte jag inblandad i byggandet av gruppen, men är inte poängen att vi väljer in vilka som ska vara med själva? Till skillnad från singelgruppen där 90% inte ens är aktiva över huvud taget....
Jenny: Nu var ju inte jag inblandad i byggandet av gruppen, men är inte poängen att vi väljer in vilka som ska vara med själva? Till skillnad från singelgruppen där 90% inte ens är aktiva över huvud taget....
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 14:57Jessie: Så om någon som blivit inbjuden inte skriver på säg... 3 dagar för att de har mycket att göra kickar vi ut dem? De som är med och inte säger någonting gör väl ingen skada, eller? Eller menar ni att de antecknar allt som sägs och rapporterar för nå
Jessie: Så om någon som blivit inbjuden inte skriver på säg... 3 dagar för att de har mycket att göra kickar vi ut dem? De som är med och inte säger någonting gör väl ingen skada, eller? Eller menar ni att de antecknar allt som sägs och rapporterar för nå
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:16Sessan, en sådan tjänst har jag lobbat för att vi bör skapa i vår koncern i flera år eftersom våra sjuktal inte direkt är något att vara stolta över, men kan ju säga att bifallet från ledningshåll inte direkt varit jublande... Trots att vi påvisat siffror
Sessan, en sådan tjänst har jag lobbat för att vi bör skapa i vår koncern i flera år eftersom våra sjuktal inte direkt är något att vara stolta över, men kan ju säga att bifallet från ledningshåll inte direkt varit jublande... Trots att vi påvisat siffror
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:23Ni e la för goa!
Att "tvingas" ur singelgruppen va de absolut sämsta med att osingla si, o nu startar ni en grupp som denna. Perfekt!
Nu kan jag både ha kakan kvar o äta den.
Tack
Ni e la för goa!
Att "tvingas" ur singelgruppen va de absolut sämsta med att osingla si, o nu startar ni en grupp som denna. Perfekt!
Nu kan jag både ha kakan kvar o äta den.
Tack
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:23åh Björn:D välkommen
åh Björn:D välkommen
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:34Smart idé och ett härligt namn på gruppen! (L)
Smart idé och ett härligt namn på gruppen! (L)
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 15:38Bjorn!! (H:) Hej!
Bjorn!! (H:) Hej!