Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFamiljen La FamiliaPresentationstråden
You need to log in to create posts and topics.

Jag tror aldrig jag presenterade mig någonsin i SINGEL gruppen. Antar att det är dags att låta bli att presentera sig i denna gruppen också då! ;P

Hmm... ja Bruse har en tanke där, ännu en grupp att hinna med? För ni som är med in hit är välde som skriver mest i singelgruppen också? 🙂
Well, återstår att se vad som händer. Ha en skön dag så länge, här ska bråkas lite med IT innan jag får bråka med

Heeeej Anders, och valkommen!

Tja, det blir val olika snack i bada grupperna, sa lite mindre inlagg i varje kanske? Annars sager jag som jag sa till Bruse forut 😛 Det ar var for 17, ut och osingla er! (H)

Ni är för underbara, nu har jag ännu en grupp som jag inte kommer hinna med att hänga med i (L)

Tack, får väl försöka hålla lite mer koll här inne istället. Singeltråden har löpt amok för mig känner jag, det är inte hållbart att behöva kolla inläggen en gång i timman för att hinna hänga med. 😉

Men kvar är jag...

Tja, det ar ju jattebra, vi har skapat ett nytt mal for singlarna. Att osingla sig sa att det blir farre inlagg att lasa pa fb (t+)

Glom nu inte att skriva i singelgruppen, annars blir det ju inget med att osingla sig ju! (H)

Förstår fortfarande inte varför just denna gruppen är låst? Har någon svarat på det?

Önskemål från vissa gruppmedlemmar. Men vi kanske ska öppna upp den? Demokratin får avgöra... Vad säger ni?

Jag vill gärna höra argumenten som dessa medlemmar har då innan jag kan besluta vad jag vill göra.

Slänger mig in o VINKAR GLATT och hämtar kaffe o bullar till alla!