Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 12:18Jag tror aldrig jag presenterade mig någonsin i SINGEL gruppen. Antar att det är dags att låta bli att presentera sig i denna gruppen också då! ;P
Jag tror aldrig jag presenterade mig någonsin i SINGEL gruppen. Antar att det är dags att låta bli att presentera sig i denna gruppen också då! ;P
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 12:38Hmm... ja Bruse har en tanke där, ännu en grupp att hinna med? För ni som är med in hit är välde som skriver mest i singelgruppen också? 🙂
Well, återstår att se vad som händer. Ha en skön dag så länge, här ska bråkas lite med IT innan jag får bråka med
Hmm... ja Bruse har en tanke där, ännu en grupp att hinna med? För ni som är med in hit är välde som skriver mest i singelgruppen också? 🙂
Well, återstår att se vad som händer. Ha en skön dag så länge, här ska bråkas lite med IT innan jag får bråka med
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 12:40Heeeej Anders, och valkommen!
Tja, det blir val olika snack i bada grupperna, sa lite mindre inlagg i varje kanske? Annars sager jag som jag sa till Bruse forut 😛 Det ar var for 17, ut och osingla er! (H)
Heeeej Anders, och valkommen!
Tja, det blir val olika snack i bada grupperna, sa lite mindre inlagg i varje kanske? Annars sager jag som jag sa till Bruse forut 😛 Det ar var for 17, ut och osingla er! (H)
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 12:41Ni är för underbara, nu har jag ännu en grupp som jag inte kommer hinna med att hänga med i (L)
Ni är för underbara, nu har jag ännu en grupp som jag inte kommer hinna med att hänga med i (L)
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 12:44Tack, får väl försöka hålla lite mer koll här inne istället. Singeltråden har löpt amok för mig känner jag, det är inte hållbart att behöva kolla inläggen en gång i timman för att hinna hänga med. 😉
Men kvar är jag...
Tack, får väl försöka hålla lite mer koll här inne istället. Singeltråden har löpt amok för mig känner jag, det är inte hållbart att behöva kolla inläggen en gång i timman för att hinna hänga med. 😉
Men kvar är jag...
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 12:46Tja, det ar ju jattebra, vi har skapat ett nytt mal for singlarna. Att osingla sig sa att det blir farre inlagg att lasa pa fb (t+)
Glom nu inte att skriva i singelgruppen, annars blir det ju inget med att osingla sig ju! (H)
Tja, det ar ju jattebra, vi har skapat ett nytt mal for singlarna. Att osingla sig sa att det blir farre inlagg att lasa pa fb (t+)
Glom nu inte att skriva i singelgruppen, annars blir det ju inget med att osingla sig ju! (H)
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:41Förstår fortfarande inte varför just denna gruppen är låst? Har någon svarat på det?
Förstår fortfarande inte varför just denna gruppen är låst? Har någon svarat på det?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:44Önskemål från vissa gruppmedlemmar. Men vi kanske ska öppna upp den? Demokratin får avgöra... Vad säger ni?
Önskemål från vissa gruppmedlemmar. Men vi kanske ska öppna upp den? Demokratin får avgöra... Vad säger ni?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:45Jag vill gärna höra argumenten som dessa medlemmar har då innan jag kan besluta vad jag vill göra.
Jag vill gärna höra argumenten som dessa medlemmar har då innan jag kan besluta vad jag vill göra.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:48Slänger mig in o VINKAR GLATT och hämtar kaffe o bullar till alla!
Slänger mig in o VINKAR GLATT och hämtar kaffe o bullar till alla!