Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFamiljen La FamiliaPresentationstråden
You need to log in to create posts and topics.

Välkommen Ingela.

Detta gav mig idén att jag kanske ska gå ur den här gruppen och komma tillbaka när jag har en pojkvän. Som en sorts... Jag vet inte. Får fundera vidare på det.

Jag trodde ändå att jag skulle få någon slags respons på mitt inlägg trots att jag inte frågade något rakt ut, men som någon sade någon gång tidigare: man kan inte förvänta sig något av andra och det är ju så sant!

Jag har funderat nu och bestämt mig för

Min telepatiska förmåga är tyvärr underutvecklad, så jag missade det om jag ska vara ärlig. Jag vet fortfarande inte riktigt vad frågan var, och det blev inte jättemycket tydligare nu, annat än att det uppenbarligen var en fråga då. Om jag tror att det är

Jo, jag insåg och förstod detta redan när jag skrev. Jag ska försöka ge en bättre förklaring i en lämpligare tråd nu.

Kära Jenny, vad vill du att vi ska skriva? Att du genast kommer träffa en lämplig karl bara du lämnar den här gruppen? Att vi skulle slänga oss ned på golvet och gråta blod om du lämnade gruppen? Som Fredrik så förtjänstfullt sa så var det inte ens självk

Jessica M är nu med i gruppen! Känner ni henne?
http://www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=138679

(Jessica: vi har haft lite troll och annat otyg ett tag, så vi har sagt att medlemmar måste godkännas vid inträde)

Näe, men hon bor inte ens 1 km från mig å verkar cykla i samma skog som jag.

Inte jag heller, kan inte minnas henne från singelgruppen. Och om hon bor så nära Bruse och han inte känner till henne så vet jag inte......

Då åkte hon ut igen. Hon skrev att det var ett halvår sedan hon gick ur singelgruppen... Jag pm:ar henne....

Jag gick in på hennes sida och känner igen bilden på henne till häst. Har aldrig träffat/pratat med henne men hon har varit med i singelgruppen.