Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 19:05Det är ju lite intressant att hon vill vara med här, hon verkar ju inte ha varit så aktiv i s-gruppen eller gjort något varaktigt intryck på somliga av oss.
Det är ju lite intressant att hon vill vara med här, hon verkar ju inte ha varit så aktiv i s-gruppen eller gjort något varaktigt intryck på somliga av oss.
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 19:06Ok. Kanske inte ett troll iaf då. Ska jag släppa in henne igen? Eller avvakta svar via pm?
Ok. Kanske inte ett troll iaf då. Ska jag släppa in henne igen? Eller avvakta svar via pm?
Quote from ellen olsson on 10 January 2012, 19:16Om hon är singel så är vi ju några stycken som kan provdejta henne. 😉
Skicka ett PM. Jag tror nog att hon är OK. Min erfarenhet är att nästan alla troll och jubelidioter är män....
Om hon är singel så är vi ju några stycken som kan provdejta henne. 😉
Skicka ett PM. Jag tror nog att hon är OK. Min erfarenhet är att nästan alla troll och jubelidioter är män....
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 19:17Det är helt ok för mig att hon kommer med.
Det är helt ok för mig att hon kommer med.
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 19:21Jag har inget emot henne eller någon annan verklig person som vill vara med varken här eller där, jag reflekterade mer över vad det var hon ville få ut reps bidra med genom sitt deltagande.
Jag har inget emot henne eller någon annan verklig person som vill vara med varken här eller där, jag reflekterade mer över vad det var hon ville få ut reps bidra med genom sitt deltagande.
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 19:21Bläh, hör mig själv ;@ Har jobbat 6 dagar på raken och ska ha medarbetarsamtal nästa måndag. Mina tankar har snurrat....... runt några varv i huvudet.
Bläh, hör mig själv ;@ Har jobbat 6 dagar på raken och ska ha medarbetarsamtal nästa måndag. Mina tankar har snurrat....... runt några varv i huvudet.
Quote from Rasmus Olsson on 10 January 2012, 20:51Jag tror inte hon är ett troll, men då vi bor i samma stadsdel å båda cyklar i samma skog, kan jag pm:à henne så får vi.
Men tar det imorrn, ligger under filten å fryser... Tror jag har bihåleinflammation
Jag tror inte hon är ett troll, men då vi bor i samma stadsdel å båda cyklar i samma skog, kan jag pm:à henne så får vi.
Men tar det imorrn, ligger under filten å fryser... Tror jag har bihåleinflammation
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 04:39Det låter som ett osannolikt troll, troligen OK.
På tal om det, har någon sett norska filmen trollhägaren? Såg den i helgen och hade väntat mig en kalkon, men den var bra!
Det låter som ett osannolikt troll, troligen OK.
På tal om det, har någon sett norska filmen trollhägaren? Såg den i helgen och hade väntat mig en kalkon, men den var bra!
Quote from Rasmus Olsson on 11 January 2012, 07:56Då har du nog missuppfattat ordet troll i sammanhanget forumtroll. Det verkar vara en person som bor i Kärrtorp, det är ju reggade träningspass, det är uppladdat bilder osv. Sånt gör inga troll.
Då har du nog missuppfattat ordet troll i sammanhanget forumtroll. Det verkar vara en person som bor i Kärrtorp, det är ju reggade träningspass, det är uppladdat bilder osv. Sånt gör inga troll.
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 08:07Nä, det vet jag... Men eftrsom ingen kände till henne så var jag osäker på hennes identitet. Folk har bytt identitet förr och ändå fortsatt registrera träning.
Nä, det vet jag... Men eftrsom ingen kände till henne så var jag osäker på hennes identitet. Folk har bytt identitet förr och ändå fortsatt registrera träning.