Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 00:24Välkommen hit Jessica!
Välkommen hit Jessica!
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 21:20Jag välkomnar en nyligen osinglad Gerda till gruppen! Grattis och välkommen hit!
Jag välkomnar en nyligen osinglad Gerda till gruppen! Grattis och välkommen hit!
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 21:22Hej Gerda! 🙂
Hej Gerda! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 21:23Välkommen Gerda!
Välkommen Gerda!
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 22:12Hej Gerda!
Hej Gerda!
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 22:21Hej och tack för välkomnandet!
En kort presentation av mig:
I påskas så lämnade jag ett 22 årigt äktenskap som inte hade varit bra på många år. Njöt av att vara singel i ett par månader tills jag för 1½ vecka sen träffade världens underbaraste man.
På f
Hej och tack för välkomnandet!
En kort presentation av mig:
I påskas så lämnade jag ett 22 årigt äktenskap som inte hade varit bra på många år. Njöt av att vara singel i ett par månader tills jag för 1½ vecka sen träffade världens underbaraste man.
På f
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 22:23Ursäkta som frågar, men hur gammal är du? Om jag får tro din profilbild så var det inte lagligt att gifta sig så tidigt som du skulle behöva för att hinna med 22års äktenskap!
Härligt att ni har funnit varandra! Hur träffades ni?
Ursäkta som frågar, men hur gammal är du? Om jag får tro din profilbild så var det inte lagligt att gifta sig så tidigt som du skulle behöva för att hinna med 22års äktenskap!
Härligt att ni har funnit varandra! Hur träffades ni?
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 22:25Haha Anna, jag tänkte precis samma som du om Gerdas ålder (ja, jag vet, man ska inte prata om en kvinnas ålder, men i det här fallet är det svårt att inte göra det). Som sagt Gerda, du ser definitivt inte ut att vara "gammal" nog för att ha kunnat vara gi
Haha Anna, jag tänkte precis samma som du om Gerdas ålder (ja, jag vet, man ska inte prata om en kvinnas ålder, men i det här fallet är det svårt att inte göra det). Som sagt Gerda, du ser definitivt inte ut att vara "gammal" nog för att ha kunnat vara gi
Quote from ellen olsson on 13 August 2012, 22:48Hallå där! Det är vi killar som ska smöra sådär! Nu verkar vi i.o.f.s. vara lite för sent ute så jag nöjer mig med att säga välkommen hit! 🙂
Hallå där! Det är vi killar som ska smöra sådär! Nu verkar vi i.o.f.s. vara lite för sent ute så jag nöjer mig med att säga välkommen hit! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 23:28Tro mig! Jag hade faktiskt fyllt 18 innan jag gifte mig och jag gifte mig av egen fri vilja! (för er som är nyfikna så blir jag faktiskt 41 till hösten och min profilbild togs för bara nån vecka sen.)
Vi träffades via en dejtingsida och fann snabbt att v
Tro mig! Jag hade faktiskt fyllt 18 innan jag gifte mig och jag gifte mig av egen fri vilja! (för er som är nyfikna så blir jag faktiskt 41 till hösten och min profilbild togs för bara nån vecka sen.)
Vi träffades via en dejtingsida och fann snabbt att v