Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 12:01Hej hej!
Efter att ha åkt lite in och ut är jag nu med, jippie.
Jag var inte så aktiv när nag var med i singelgruppen men har fortsatt läsa alla inlägg trots mitt osinglande. Ibland har jag känt att jag vill göra inlägg i det som diskuteras men det får ma
Hej hej!
Efter att ha åkt lite in och ut är jag nu med, jippie.
Jag var inte så aktiv när nag var med i singelgruppen men har fortsatt läsa alla inlägg trots mitt osinglande. Ibland har jag känt att jag vill göra inlägg i det som diskuteras men det får ma
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 12:07Då säger vi hej och välkommen. 🙂
Då säger vi hej och välkommen. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 12:18Välkommen Jessica, kul att du hittat hit.
Välkommen Jessica, kul att du hittat hit.
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 13:17Ja välkommen och ursäkta förvirringen!
Ja välkommen och ursäkta förvirringen!
Quote from Rasmus Olsson on 11 January 2012, 14:03Välkommen granne!
Välkommen granne!
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 18:07Tackar!
Tackar!
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 19:16Välkommen Jessica! 🙂
Välkommen Jessica! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 19:40Hej och välkommen Jessica 🙂
Hej och välkommen Jessica 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 19:50Hej och tack så mycket, måste säga att jag blev lite rörd över att Linda faktiskt kom ihåg mig :-).
Hej och tack så mycket, måste säga att jag blev lite rörd över att Linda faktiskt kom ihåg mig :-).
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 20:08Jessica: Man glömmer väl inte en bild på en häst! 😉
EDIT: Kanske bäst att påpeka att Jessica har en bild på en häst på sin sida och att det var den jag kände igen. Jag menar givetvis inte att Jessica ser ut som en häst! 🙂
Jessica: Man glömmer väl inte en bild på en häst! 😉
EDIT: Kanske bäst att påpeka att Jessica har en bild på en häst på sin sida och att det var den jag kände igen. Jag menar givetvis inte att Jessica ser ut som en häst! 🙂