Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 09:07Hej hej Katarina! Ja här nere i Skåne regnar det i alla fall. Tur att man ska kränga på sig våtdräkten och ge sig ut i det blå om en stund.
Hej hej Katarina! Ja här nere i Skåne regnar det i alla fall. Tur att man ska kränga på sig våtdräkten och ge sig ut i det blå om en stund.
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 17:02Jamentjena. varför var denna tråden markerad som ointressant hos mig?
Välkomen Johan!
Jamentjena. varför var denna tråden markerad som ointressant hos mig?
Välkomen Johan!
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 18:47Tackar Anna!!
Tackar Anna!!
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 19:20Välkommen tillbaka Johan!
Välkommen tillbaka Johan!
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 21:41Tack Anna J ! Gott att vara tillbaka.
Tack Anna J ! Gott att vara tillbaka.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 10:29Scary shit, men nu har jag sagt hej då till singelforumet... Håller tummar och tår för att jag inte behöver komma tillbaka om ett par månader...
Scary shit, men nu har jag sagt hej då till singelforumet... Håller tummar och tår för att jag inte behöver komma tillbaka om ett par månader...
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 10:54Ta det luuuugnt! 🙂
Hmm. Jag inser att det blir svårt för mig att "officiellisera" mitt osingelskap när den dagen kommer med tanke på att jag inte är med i SINGEL gruppen längre och nästan bara håller till här... Fast det kanske blir lättare? Då behöver
Ta det luuuugnt! 🙂
Hmm. Jag inser att det blir svårt för mig att "officiellisera" mitt osingelskap när den dagen kommer med tanke på att jag inte är med i SINGEL gruppen längre och nästan bara håller till här... Fast det kanske blir lättare? Då behöver
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 10:58Det kändes liksom inte rätt att hänga kvar längre. Vi planerar saker vi ska göra om en månad. Jag är bjuden på hans 40-årsfest (där familjen kommer närvara). Vi har ju däremot inte kommit så långt som till "jag älskar dig" men det känns ändå rätt stabilt
Det kändes liksom inte rätt att hänga kvar längre. Vi planerar saker vi ska göra om en månad. Jag är bjuden på hans 40-årsfest (där familjen kommer närvara). Vi har ju däremot inte kommit så långt som till "jag älskar dig" men det känns ändå rätt stabilt
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 11:08Kat, man måste inte basunera ut allt. Vi har rätt att göra olika. Håller tummarna att du "slipper" singelgruppen 😉
Vi ses i Hässelby i alla fall!
Kat, man måste inte basunera ut allt. Vi har rätt att göra olika. Håller tummarna att du "slipper" singelgruppen 😉
Vi ses i Hässelby i alla fall!
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 11:18Jag kan förstå att du är försiktig. När jag hade dejtat mitt ex i några veckor, fick han för sig att pussa mig mitt i stan, mitt på gatan, framför alla människor (framförallt framför min syster och hennes kompisar). Jag blev lite förskräckt, men när jag m
Jag kan förstå att du är försiktig. När jag hade dejtat mitt ex i några veckor, fick han för sig att pussa mig mitt i stan, mitt på gatan, framför alla människor (framförallt framför min syster och hennes kompisar). Jag blev lite förskräckt, men när jag m