Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 12:13va har inte alltid facebook existerat 😉
men jag vet när jag var tillsammans med L (innan M) och det var inte alltid singel eller i ett förhållande och när hon hon hade "det är komplicerat" medan jag tyckte det var konstigt för jag trodde att allt var
va har inte alltid facebook existerat 😉
men jag vet när jag var tillsammans med L (innan M) och det var inte alltid singel eller i ett förhållande och när hon hon hade "det är komplicerat" medan jag tyckte det var konstigt för jag trodde att allt var
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 12:23Ja, så borde jag också gjort Katarina, aldrig ens ha skrivit in relationsstatus. För jag är lite i den situationen nu, kanske inte riktigt singel, men har ändå ingen lust att byta det till i ett förhållande. Inte för att det inte känns bra med K, mer för
Ja, så borde jag också gjort Katarina, aldrig ens ha skrivit in relationsstatus. För jag är lite i den situationen nu, kanske inte riktigt singel, men har ändå ingen lust att byta det till i ett förhållande. Inte för att det inte känns bra med K, mer för
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 12:47Men Camilla om du tar bort din relationsstatus syns det då i statusuppdateringarna? Det kanske det gör. Annars hade jag tyckt att det varit ett rätt ok alternativ.
Har ju hoppat av singelforumet en gång tidigare men jag kände nog aldrig riktigt som jag
Men Camilla om du tar bort din relationsstatus syns det då i statusuppdateringarna? Det kanske det gör. Annars hade jag tyckt att det varit ett rätt ok alternativ.
Har ju hoppat av singelforumet en gång tidigare men jag kände nog aldrig riktigt som jag
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 12:53Mja, det basuneras inte ut till alla att man har dolt sin relationsstatus, så jag tror inte att det har samma effekt.
Mja, det basuneras inte ut till alla att man har dolt sin relationsstatus, så jag tror inte att det har samma effekt.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:28Hhmm, då kanske jag ska ta och göra så då helt enkelt 🙂 Vi är nämligen lite privata av oss jag och min K och tar saker och ting vääääldigt lugnt och försiktigt. Har inte ens addat varandra på andra FB för att slippa frågor (ja okej, vi kanske är lite pa
Hhmm, då kanske jag ska ta och göra så då helt enkelt 🙂 Vi är nämligen lite privata av oss jag och min K och tar saker och ting vääääldigt lugnt och försiktigt. Har inte ens addat varandra på andra FB för att slippa frågor (ja okej, vi kanske är lite pa
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 17:19Ytterligare en anledning för mig att inte vara på det andra FB!
Ytterligare en anledning för mig att inte vara på det andra FB!
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:43Grattis Kat,
håller tummarna att allt fortsätter bra
🙂
Grattis Kat,
håller tummarna att allt fortsätter bra
🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 22:06Åh vad härligt Katarina 🙂 Välkommen!
GRATTIS!!!
Åh vad härligt Katarina 🙂 Välkommen!
GRATTIS!!!
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 11:32Kat och Camilla
Vad skoj för er att osinglande är på G. Stort grattis!
Facebook verkar vara ett jobbigt ställe...
Kat och Camilla
Vad skoj för er att osinglande är på G. Stort grattis!
Facebook verkar vara ett jobbigt ställe...
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 11:50FuB?
FuB?