Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 12:35Jenny, Facebook menade jag ju. Får nog editera
Jenny, Facebook menade jag ju. Får nog editera
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 13:04Aha. Jag tänkte först på Funbeat, men jag insåg att du nog menade Facebook. 🙂 Facebook är inte jobbigare än något annat när man vant sig.
Aha. Jag tänkte först på Funbeat, men jag insåg att du nog menade Facebook. 🙂 Facebook är inte jobbigare än något annat när man vant sig.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 12:49Eftersom Kat gick och osinglade sig när jag var i Rom så passar jag på att istället för att vinka hejdå där säga Välkommen på riktigt! här. *kram*
Eftersom Kat gick och osinglade sig när jag var i Rom så passar jag på att istället för att vinka hejdå där säga Välkommen på riktigt! här. *kram*
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 13:22Tack Jessie! Den här gången har jag t.o.m. varit så duktig så jag gått ur singelgruppen så jag inte ens tjuvtittar. Men efter att inte ha tittat in här på typ tio timmar så känner jag att det skrivs mer än tillräckligt här ändå.. 😉
Precis hämtat startbe
Tack Jessie! Den här gången har jag t.o.m. varit så duktig så jag gått ur singelgruppen så jag inte ens tjuvtittar. Men efter att inte ha tittat in här på typ tio timmar så känner jag att det skrivs mer än tillräckligt här ändå.. 😉
Precis hämtat startbe
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 13:29Jag är extremt svankig och det är nog inte bra heller. Låter lite som ursäkter... Måste ju gå att göra något åt endera hållet som hjälper: antingen stärka ryggen, vilket jag har svårt att tro skulle vara fel någonsin, eller stretcha den.
Jag är extremt svankig och det är nog inte bra heller. Låter lite som ursäkter... Måste ju gå att göra något åt endera hållet som hjälper: antingen stärka ryggen, vilket jag har svårt att tro skulle vara fel någonsin, eller stretcha den.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 13:37Kat: Jag hade väldigt trevligt i Rom. 😀
(..och just nu önskar jag nästan att jag hade osinglat mig före jag med så jag inte hade haft så sjukt mycket att läsa ikapp... 😉 )Vi kan ta varandra i hand med på det där med "jag kommer att klara det" istället
Kat: Jag hade väldigt trevligt i Rom. 😀
(..och just nu önskar jag nästan att jag hade osinglat mig före jag med så jag inte hade haft så sjukt mycket att läsa ikapp... 😉 )
Vi kan ta varandra i hand med på det där med "jag kommer att klara det" istället
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 16:10Jag kommer i håg mina känslor och tankar vid den här tiden förra året. Kat, det kommer att gå även om du inte orkar springa hela vägen. Vila i kväll och i morgon förmiddag. Ligg gärna i soffan med benen i högläge och låt dig framför allt inte stressas av
Jag kommer i håg mina känslor och tankar vid den här tiden förra året. Kat, det kommer att gå även om du inte orkar springa hela vägen. Vila i kväll och i morgon förmiddag. Ligg gärna i soffan med benen i högläge och låt dig framför allt inte stressas av
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 17:40Blir nog inte så mycket ben i högläge med en 3-åring som vaknar sju... 😉 Helt ärligt så struntar jag i tävlingen egentligen, jag vill bara ha det gjort och jag kommer att göra det men jag är inte nervös som inför en tävling eftersom jag vet att jag är så
Blir nog inte så mycket ben i högläge med en 3-åring som vaknar sju... 😉 Helt ärligt så struntar jag i tävlingen egentligen, jag vill bara ha det gjort och jag kommer att göra det men jag är inte nervös som inför en tävling eftersom jag vet att jag är så
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 17:47😀
😀
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 20:07Kat låter typ som att vi har liknande problem och eftersom jag ska avsluta min andra klassiker nästa lördag så får mitt deltagande i morgondagens lopp vara.. ev åker jag in och är åskådare
fast jag har mest problem, eller ok mest ont i knäna när jag spri
Kat låter typ som att vi har liknande problem och eftersom jag ska avsluta min andra klassiker nästa lördag så får mitt deltagande i morgondagens lopp vara.. ev åker jag in och är åskådare
fast jag har mest problem, eller ok mest ont i knäna när jag spri