Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 21:49Okej, tack. Tycker det verkar oskönt att ha vantar på sig när det är varmt. Har ni cyklister alltid det? Någon styrlinda har jag inte, men det kanske jag borde fixa.
Okej, tack. Tycker det verkar oskönt att ha vantar på sig när det är varmt. Har ni cyklister alltid det? Någon styrlinda har jag inte, men det kanske jag borde fixa.
Quote from Rasmus Olsson on 29 June 2009, 22:06300-400 för ett par handskar är inte dyrt, om nu det hjälper.
300-400 för ett par handskar är inte dyrt, om nu det hjälper.
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 22:07När man lever på existensminimum är det dyrt, men tack för tipset.
När man lever på existensminimum är det dyrt, men tack för tipset.
Quote from Rasmus Olsson on 29 June 2009, 22:08Då är det klart mycket billigare att ställa in cykeln rätt.
Du bor i Knivsta, cykla söderut så möter jag upp dig vid Slussen så kan vi ställa in cykeln å dricka nåt gott i solen.
Då är det klart mycket billigare att ställa in cykeln rätt.
Du bor i Knivsta, cykla söderut så möter jag upp dig vid Slussen så kan vi ställa in cykeln å dricka nåt gott i solen.
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 22:09Bruses sadelskola live!!!
Bruses sadelskola live!!!
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 22:10Glöm inte tum-stocken.
Glöm inte tum-stocken.
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 22:12Vattenpass.
Vattenpass.
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 22:14Latexhandskar.
Latexhandskar.
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 22:16Och lodlina
Och lodlina
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 22:27Tack Bruse, vad snällt att du erbjuder hjälp, men det är ju cirka fem mil till Stockholm och jag klarar inte att cykla tio mil på en dag. Tar slut i quadsen.
Tack Bruse, vad snällt att du erbjuder hjälp, men det är ju cirka fem mil till Stockholm och jag klarar inte att cykla tio mil på en dag. Tar slut i quadsen.