Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 17:08Elementärt min käre Brutus.
Elementärt min käre Brutus.
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 20:11Det är ingen poäng att massera en nerv för där finns ingen cirkulation till skillnad från ett kärl. Jmf med en vattenslang, om du har vattnet på så utvidgas ett klämt ställe så fort du rättar ut slangen men om du stänger av vattnet så finns insjunkningen
Det är ingen poäng att massera en nerv för där finns ingen cirkulation till skillnad från ett kärl. Jmf med en vattenslang, om du har vattnet på så utvidgas ett klämt ställe så fort du rättar ut slangen men om du stänger av vattnet så finns insjunkningen
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 00:40Tack för alla råd och tips och för att ni som har eller har haft liknande problem skrivit om det i tråden. Tack också för erbjudandet. 🙂
Tack för alla råd och tips och för att ni som har eller har haft liknande problem skrivit om det i tråden. Tack också för erbjudandet. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 00:41Och just det ja, tack och jag önskar dig detsamma A. Olsén, alltså lycka till med ditt handproblem!
Och just det ja, tack och jag önskar dig detsamma A. Olsén, alltså lycka till med ditt handproblem!
Quote from Rasmus Olsson on 2 July 2009, 07:42Skynda fynda, snart är jag inte i stada på två veckor.
Skynda fynda, snart är jag inte i stada på två veckor.
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 21:38Handskar med gelekuddar hjälpte för mig!!!
Handskar med gelekuddar hjälpte för mig!!!
Quote from Lena O on 3 July 2009, 01:07Jag började att köra utan handskar och problemet försvann.
Brukar ta på mig handskarna under de sista par milen vilket då känns lyxigt, eller om jag ska åka utför eller om det känns osäker i klungan.
Jag började att köra utan handskar och problemet försvann.
Brukar ta på mig handskarna under de sista par milen vilket då känns lyxigt, eller om jag ska åka utför eller om det känns osäker i klungan.
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 10:29AHAAA. Jag trodde det var för du ville vara snyggt klädd innan målgång...
AHAAA. Jag trodde det var för du ville vara snyggt klädd innan målgång...
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 23:16Jaa, tack för alla svar och tack för att jag fick låna din tråd lite Allie Karlsson, samt lycka till själv 🙂
Jaa, tack för alla svar och tack för att jag fick låna din tråd lite Allie Karlsson, samt lycka till själv 🙂